کد خبر : 1406929 | 18 فروردين 1396 ساعت 12:25 | 137.2K بازدید | 0 دیدگاه

چرا طارمی به بارانی هیس داد ؟

صادق بارانى را مى توان چهره حاشیه ساز دیدارهاى اخیر برابر پرسپولیس نامید.

چرا طارمی به بارانی هیس داد ؟

به گزارش "ورزش سه"، هافبک دفاعى جوان پیکان که در لیگ دسته اول توانست با بستن بازوبند کاپیتانى، رهبر این تیم براى بازگشت به لیگ برتر لقب گیرد اولین بار دو جدال حذفى بین دو تیم حاشیه ساز شد و ضمن درگیرى با عالیشاه وساطت کریم باقرى را نیز به جنجال بزرگى تبدیل کند و در نهایت از زمین اخراج شد.


او پیش از این دیدار نیز وعده شکست پرسپولیس را داد و البته ابراز امیدوارى کرد تا یکى از گلزنان تیمش لقب گرفته و جشن پیروزى شان را با زدن موهایش برپا کند.


مساله اى که به مذاق بازیکنان جوان پرسپولیس خوش نیامد تا مهدى طارمى بعد از گلزنى در دقایق پایانى او را به سکوت فرا بخواند و نمایش قدرت تیمش را اینگونه اثبات کند. بارانى نیز که در این مدت نشان داده علیرغم بالا بردن توان فنى اش از نظر خوددارى و کنترل عصبى نتوانسته شرایط را به سود خود کند واکنش تندى به این حرکت طارمى نشان داد تا سیدعلى را مجبور به اهداى کارت قرمز و اخراجش از زمین کند.


بارانى که در این بازى عملکرد خوبى در میانه زمین از خود به نمایش گذاشته بود، در ثانیه هاى پایانى جنجال بزرگ بازى را رقم زد و اینچنین پاسخ ادعاى خود پیش از این بازى را از طارمى دریافت کرد.

 

دیدگاه‌ها