کد خبر : 1407135 | 19 فروردين 1396 ساعت 08:44 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

استیماچ: داوران باعث سقوط الشحانیه شدند!

سرمربی کروات یاران پولادی و زهیوی اشتباه‌های داوران را عامل اصلی شکست‌ تیمش در 8 بازی اخیر لیگ ستارگان و سقوط به دسته پایین‌تر دانست.

استیماچ: داوران باعث سقوط الشحانیه شدند!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم الشحانیه با در اختیار داشتن مهرداد پولادی و رحیم زهیوی، 2 بازیکن ایرانی و سرمربیگری ایگور استیماچ از لیگ ستارگان قطر سقوط کرد و فصل آینده باید در لیگ دسته‌دوم این کشور ملقب به قطر گاز بازی کند.

 

ایگور استیماچ، سرمربی نام‌آشنای تیم الشحانیه پس از سقوط گفت: نمی‌توانم هیچ گناهی را متوجه بازیکنان کنم، زیرا آنها تمام توان خود را به نمایش گذاشتند اما نتوانستیم با وجود تلاش فراوان به نتیجه خوبی دست یابیم.

 

سرمربی تیم پولادی و زهیوی ادامه داد: احساس غم‌انگیزی از بعضی تصمیم‌های داوران دارم. الشحانیه در 10 بازی از 12 بازی اخیر با حریفان خود رقابت‌های نزدیکی داشت. باید تاکید کنم که 8 بازی را به خاطر اشتباه داوران واگذار کردیم. الشحانیه باید مهیای آخرین بازی شود اما این تیم لیاقت بقا در این رقابت‌ها را داشت. ما این مسئله را اثبات کردیم و تیمی بودیم که بیشتر بازیکنان قطری را در اختیار داشتیم و به توسعه فوتبال این کشور کمک می‌کنیم. امیدوارم فدراسیون فوتبال قطر تصمیم به کاهش تعداد تیم‌های سقوط کننده به دسته‌ پایین‌تر از  4 به 2 تیم بگیرد.

 

دیدگاه‌ها