کد خبر : 1407460 | 20 فروردين 1396 ساعت 10:19 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

با تمام توان به لیگ برتر برمی‌گردیم

مدیرعامل ماشین‌: در جذب بازیکن عجله کردیم!

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی اعلام کرد در پایان فصل درباره ادامه همکاری با فرهاد کاظمی تصمیم گیری خواهد شد.

مدیرعامل ماشین‌: در جذب بازیکن عجله کردیم!

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ماشین سازی تبریز در هفته بیست و ششم لیگ برتر هم مقابل پدیده مشهد تن به شکست داد تا 16 امتیازی باقی بماند و تقریبا سقوطش به دسته اول مسجل شود. میرمعصوم سهرابی مدیرعامل ماشین سازی نیز این مساله را قبول دارد و اعلام می کند باید تمام مسائل بررسی و آسیب شناسی شود تا دلایل این ناکامی ها را به دست آورند.


سهرابی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره نتایج ضعیف ماشین سازی عنوان کرد: 


امیدوارم سال های بعد اشتباه نکنیم
فوتبال یک طرفش برد است و یک طرفش باخت. متاسفانه چیزی که در نظر داشتیم، حاصل نشد و باید آسیب شناسی کنیم که دلایل عدم کسب نتایج مطلوب چه بوده است. باید همه دلایل را پیدا کنیم تا در سال های بعد اشتباهات این فصل تکرار نشد. 


بازیکنان انتظارات را برآورده نکردند
تیم ما 90 درصد به دسته اول سقوط کرده و واقعیت این است که از بازیکنان انتظار بیشتری داشتیم. این نفرات، همه جزو بهترین ها بودند و بازیکنان خوبی محسوب می شوند. آنها سوابق خوبی دارند اما انتظارات را برآورده نکردند و متاسفانه نتوانستیم خوب کار کنیم.


در جذب بازیکن احساساتی عمل کردیم
یکی از دلایلی که باعث نتایج ما شد، فاصله اندک میان پایان لیگ دسته اول و شروع لیگ برتر بود. ما حدودا 50 روز زمان داشتیم و در این فرصت کم عجولانه و احساساتی در جذب بازیکن عمل کردیم. مورد بعدی اینکه فقط 7 بازیکن می توانستیم جذب کنیم و به همین خاطر باید وسواس بیشتری به خرج می دادیم اما عجله کردیم و کار خراب شد.


با تمام توان به لیگ برتر برمی گردیم
شهرداری تبریز به حمایت خود از ماشین سازی ادامه می دهد؛ حتما با برنامه ریزی خوب در لیگ دسته اول هم با قدرت حضور پیدا می کنیم، سعی مان بر این است که دوباره به لیگ برتر برگردیم. با پتانسیلی که شهرداری و شورای شهر تبریز دارد، حتما با تمام توان به لیگ برتر برمی گردیم.


ادامه همکاری با کاظمی در لیگ یک؟
بعد از پایان مسابقات لیگ برتر با فرهاد کاظمی جلسه ای خواهیم گذاشت و شرایط را بررسی می کنیم. کاظمی مربی خوبی است که بعد از بازی ها در هیات مدیره بحث می کنیم و تصمیم می گیریم که آیا می شود با او ادامه داد یا خیر. البته باید ببینیم کاظمی هم تمایلی به همکاری با ما دارد یا خیر.


شرمنده هواداران شدیم
هواداران حق دارند ناراحت باشند. هوادار از تیمش انتظار دارد، قطعا پتانسیل تیم ما بیشتر از این بود و اعتراض آنها به حق است. ما حداقل باید در بازی های خانگی بهتر کار می کردیم. باید ببینیم اشکال کار چه بود؛ واقعا شرمنده هواداران شدیم.

دیدگاه‌ها