کد خبر : 1407624 | 20 فروردين 1396 ساعت 19:22 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

برتری قاطعانه میلان برابر پالرمو

میلان موفق شد با ارائه نمایشی فوق العاده و با 4 گل، پالرمو را در خانه مغلوب کند.​​​​​​​

برتری قاطعانه میلان برابر پالرمو

 

به گزارش "ورزش سه"، میلان برای جبران نتایج نه چندان خوب هفته های اخیر و کسب سهمیه اروپایی در خانه میزبان پالرمو بود.

 

روسونری ها بازی را هجومی آغاز کردند و همان ابتدا به گل رسیدند. میلان در دقیقه 7 صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که سوسو موفق شد با ضربه ای دیدنی و به دور از دستان سنگربان پالرمو، گل اول را به ثمر برساند.

 

 

1191826

 

 

حملات میلان ادامه یافت و این تیم موفق شد در دقیقه 17 گل دوم را نیز به ثمر برساند. ارسال زیبای فرناندز در دهانه دروازه به پالاسیچ رسید و او نیز با ضربه ای دقیق گل دوم روسونری ها را وارد دروازه پالرمو کرد.

 

 

1191825

 

 

دقایقی بعد، باکا با نفوذ از گوشه و نواختن ضربه به سمت دروازه می توانست گل سوم را به ثمر برساند که این امر محقق نشد.

 

اما در ادامه مهاجم کلمبیایی موفق شد در دقیقه 37 گل سوم روسونری ها وارد دروازه پالرمو کند. این بار و با ارسال کالابریا از جناح راست، باکا با یک ضربه سر دیدنی موفق به گلزنی شد تا برتری میلان سه برابر شود.

 

 

1191828

 

1191827

 

 

در ادامه و علیرغم تسلط میلان بر توپ و میدان، خطر خاصی دیگری روی دروازه ها ایجاد نشد تا 45 دقیقه اول با برتری قاطع شاگردان مونتلا به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم، حملات میلان ادامه یافت و آنها می توانستند در دقیقه 54 به گل سوم برسند اما باکا نتوانست از پاس پشت مدافعان سوسو استفاده کند و این موقعیت طلایی از دست رفت.

 

در ادامه، پالرمو تلاش زیادی برای جبران گلهای خورده داشت اما نمایش منسجم میلان اجازه حتی خلق یک موقعیت را نیز به آنها نداد.

 

 

1191829

 

 

دقایقی بعد، کارلوس باکا در موقعیتی مشکوک بعد از برخورد با گونسالس در محوطه جریمه سرنگون شد که داور اعتقادی به خطا نداشت.

 

اما نمایش درخشان میلان ادامه یافت و این تیم موفق شد در دقیقه 70 گل چهارم را به ثمر برساند. ضد حمله سریع میلان با پاس فرناندز آغاز شد و دلوفئو با حرکتی انفرادی و یک ضربه دقیق به گوشه دروازه، گل چهارم روسونری ها را به ثمر رساند.

 

دقایقی بعد، کاسترو از پالرمو کارت زرد دوم را دریافت کرد تا اوضاع پالرمو بحرانی تر از قبل شود. لحظاتی بعد، باکا موقعیت خوبی را برای لاپادولا فراهم کرد اما تعادل مهاجم ایتالیایی برهم خورد تا این موقعیت از دست برود.

 

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا میلان با برتری قاطع 0-4 پالرمو را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها