کد خبر : 1407832 | 21 فروردين 1396 ساعت 20:00 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین احتمالی ونگر در آستانه تمدید با یوونتوس

در حالیکه بسیاری از آلگری به عنوان جانشین ونگر در امیرتیس نام می برند، او در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس است.​​​​​​​

جانشین احتمالی ونگر در آستانه تمدید با یوونتوس

 

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها در فصل جاری نتایج قابل قبولی کسب نکرده اند و هواداران آرسنال به شدت علاقمند به جدایی ونگر و حضور یک سرمربی جدید روی نیمکت آرسنال هستند.

 

ماکسی آلگری، سرمربی 49 ساله و موفق بیانکونری ها در فصول اخیر یکی از نامزدهای جدی حضور به جای ونگر بود اما اخبار از احتمال بالای تمدید قرارداد او با یوونتوس و ادامه همکاری با بانوی پیر است.

 

 

1185341

 

 

قرارداد فعلی سرمربی سابق میلان در سال 2018 به پایان می رسد و سران یووه قصد دارند با او قرارداد جدیدی تا سال 2020 منعقد کنند. البته دیدار برابر بارسلونا و نتایج این تیم در لیگ قهرمانان فصل جاری در این تصمیم تاثیرگذار خواهد بود.

 

یوونتوس طی سالهای اخیر سلطه کاملی بر فوتبال ایتالیا داشته و به جز بایرن در آلمان، کمتر تیمی در لیگ های معتبر قاره سبز قادر به ارائه چنین نمایشی بوده است.

 

آلگری در سال 2014 و بعد از جدایی کونته به عنوان سرمربی یوونتوس انتخاب شد و اگرچه در ابتدا هواداران یووه از این انتخاب راضی نبودند، اما حالا آلگری تبدیل به سرمربی محبوب آنها شده است.

 

آلگری موفق شد در سال 2015 بعد از 12 سال باعث صعود بیانکونری ها به فینال لیگ قهرمانان شود اما آنها در نهایت در برلین مغلوب بارسلونا شدند.

دیدگاه‌ها