کد خبر : 1407869 | 21 فروردين 1396 ساعت 20:49 | 62.4K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: اگر خسته نبودیم جواب بهتری به گلر می دادیم

کاپیتان سرخ پوشان می گوید بازیکنان این تیم اگر خسته نبودند پایان بازی جواب کاملتری به دروازه بان قطری می دادند.

حسینی: اگر خسته نبودیم جواب بهتری به گلر می دادیم

به گزارش "ورزش سه"، سید جلال حسینی پس از بازی مقابل الریان قطر گفت: ما می دانستیم یک تیم خوب روبروی ما قرار می گیرد اما نمی دانستیم این تیم خوب قرار است ضدفوتبال بازی کند، بازیکنان ما اشتیاق زیادی برای گلزنی داشتند و به همین دلیل در برخی صحنه ها عجله می کردند.


وی در رابطه با گران شدن بلیت تماشای این بازی گفت: من از همه هواداران مان تشکر می کنم، آنها همیشه از ما حمایت می کنند، باید قبول کنیم کارهایی که کمیته انضباطی و سازمان لیگ کردند باعث ضرر کردن تیم هایی مانند استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی شده است. ممنون از هواداران مان هستیم که هم با آمدن به استادیوم و خرید بلیط و هم با کمک های شان از ما حمایت می کنند.


کاپیتان پرسپولیسی ها در رابطه با اعتراض خود و دریافت کارت از داور گفت: من کارت خود را به دلیل اعتراض نگرفتم، من قبل از اعتراض خطا کرده بودم و پس از آن داور به من کارت نشان داد.


حسینی درباره عدم حضور خود و رفیعی در دیدار برابر الهلال گفت: بله متاسفانه کارمان سخت است، فشار روی ما زیاد است، فاصله بین بازی ها بسیار کم است، من فکر نمی کردم در آن صحنه داور به من کارت بدهد، شما صحنه را ببینید متوجه می شوید که خطای من مستحق دریافت کارت زرد نبود.


وی در پایان درباره ناراحتی هواداران پرسپولیس از مهاجم این تیم گفت: مهدی بهترین بازیکن است، او نهایت زحمت خود را کشید و این کاملا مشخص است، اگر بحث پنالتی باشد که باید بگویم هر پنالتی پنجاه پنجاه است، بازیکنان بزرگی هم پنالتی را خراب می کنند، فوتبال همین است، مقابل سپاهان هم پنالتی را آنگونه زدیم و همه خوشحال شدند مطمئن باشید اگر این پنالتی هم گل می شد همه خوشحال می شدند.

 

سیدجلال حسینی در رابطه با حرکات تحریک آمیز دروازه بان قطری در پایان بازی گفت: از همه هواداران تشکر می کنم که امروز به ورزشگاه آمدند از ما حمایت کردند، پرسپولیس به گونه ای بازی می کند که تیمی مانند الریان که میلیاردها سرمایه گذاری کرده از تساوی با ما خوشحال است و اینچنین جشن می گیرند.


او ادامه داد: متاسفانه دروازه بان آنها هم اینگونه خوشحال شده بود و این حرکات را که دیدید از خود نشان داد. بچه های ما تا حدودی جواب وی را دادند اما مطمئنا اگر خسته نبودند جواب کاملتری به او می دادند.

دیدگاه‌ها