کد خبر : 1407955 | 22 فروردين 1396 ساعت 10:16 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

سهل انگارهایی که مجازات نشدند!

تیم پرسپولیس اندکی خوش شانس بود که بدون گل خورده دیدار برابر الریان را به پایان رساند.

سهل انگارهایی که مجازات نشدند!

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم آنکه تیم پرسپولیس فرصت های زیادی را برای گلزنی از دست داد اما از طرفی شانس بسیاری هم همراه این تیم بود تا دروازه شان فرو نریزد. با وجود درخشش بیرانوند شانس نیز در کسب تساوی قرمزها تاثیرگذار بود تا برانکو در پایان بازی بگوید : عجیب است که مجازات نشدیم و تنبیه نشدیم. خوشبختانه گل نخوردیم و همین یک امتیاز ما را در کورس نگه می‌دارد. 


بهترین خط دفاع لیگ ایران به مانند دیدار رفت برابر الریان روز عجیبی را پشت سر گذاشت تا قطری ها  بارها در موقعیت گلزنی قرار بگیرند. مدافعان و هافبک های پرسپولیس در این دیدار بارها در نبردهای یک به یک متزلزل نشان دادند تا موقعیت های نه چندان جدی تبدیل به خطرهای باورنکردنی بشود تا حدی که خستگی و سراسیمگی دقایق پایانی قرمزپوشان می توانست حکم حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را در ورزشگاه آزادی امضا کند.


در فاصله کمتر از دو هفته تا دیدار برابر الهلال و در روزی که پرسپولیس مهم ترین مهره دفاعی خود را در اختیار ندارد ، این مشکل مهم باید حل شود ؛ این که چرا توپ با عبور از لایه های مختلف در نهایت تبدیل به موقعیت هایی مثل آن چه به خصوص درلحظات آخر اتفاق افتاد می شود ؟ اگر فیلم بازی را دوباره ببینید ، بیشتر ازسهل انگاری و نبود سختگیری روی توپها  تعجب می کنید .

دیدگاه‌ها