کد خبر : 1408038 | 22 فروردين 1396 ساعت 16:27 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

استرس در بین بازیکنان مشهود بود

پنجعلی: طارمی باید راه مطمئن‌تری امتحان می‌کرد

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است مهاجم ناکام این تیم باید با درک شرایط پرسپولیس روش مطمئن‌تری برای زدن پنالتی انتخاب می کرد.

پنجعلی: طارمی باید راه مطمئن‌تری امتحان می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز گذشته نتوانست الریان را در استادیوم آزادی از پیش رو بردارد تا اکنون شانس صعود آنها کمتر از حد تصور شود. با این حال سرخپوشان می‌توانستند روی پنالتی اعلام شده بر روی طارمی، توسط این مهاجم موفق در هفته‌های گذشته به گل برتری دست یابند که چیپ طارمی راهی به دروازه نیافت. محمد پنجعلی در خصوص این دیدار گفت: متاسفانه امتیاز بدی در تهران از دست دادیم. پرسپولیس، پرسپولیس همیشگی نبود. تیم الریان تیم خوب و حرفه‌ای بود، آنها با برنامه در آزادی بازی کردند.


وی در مورد ضربه پنالتی که توسط مهدی طارمی از دست رفت، اظهار داشت: اگر ضربه طارمی وارد دروازه می‌شد یک گل زیبا برای او در این رقابت‌ها ثبت می‌شد اما در مجموع دیروز عملکرد تیم قابل قبول نبود. طارمی می‌توانست ضربه پنالتی را مصمم‌تر راهی دروازه الریان کند و با توجه به شرایط تیم راه مطمئن را برای گلزنی انتخاب کند اما این ریسک او متاسفانه با موفقیت همراه نبود. با این حال من معتقدم نباید این روزها او را مورد سرزنش قرار داد. بازیکنی که رد پایش در موفقیت‌های اخیر پرسپولیس مشهود بوده اما در این بازی که پرسپولیس نیاز به سه امتیاز داشت با بدشانسی همراه شد.


پنجعلی مشکل بدنی بازیکنان و فشار روزهای پایانی را دلیل از دست رفتن شانس سرخپوشان می داند: در ورزشگاه آزادی با این که هواداران حضور پرشوری داشتند، بازیکنان پرسپولیس شرایط بدنی خوبی نداشتند و با افت روبرو شدند. استرس هم در عملکرد آنها کاملا مشهود بود. خستگی بازیکنان بر اثر بازی‌های لیگ برتر موجب شده بود تا دیروز نمایش همیشگی پرسپولیس را شاهد نباشیم.


پیشکسوت سرخپوشان در ادامه گفت: در ضدحملات بازیکنان پرسپولیس نمی‌توانستند سریع آرایش دفاعی بگیرند و همین موضوع سبب شد تا به دفعات روی دروازه پرسپولیس موقعیت‌های خطرناک صورت بگیرد.


پنجعلی در خصوص شانس پرسپولیس برای صعود به مرحله بعدی این رقابت ها گفت: ما توانایی این را داریم که برای صعود به مرحله بعدی دو بازی پیش رو را با پیروزی پشت سر بگذاریم. هیچ چیز در فوتبال قابل پیش بینی نیست و زیبایی‌اش همین است. پرسپولیس که اکنون بهترین تیم ایران است، با اراده قوی می‌تواند نسبت به حضور در دور بعدی مسابقات لیگ قهرمانان خوشبین باشد.


وی در پایان گفت: پرسپولیس در گروه سختی حضور دارد و باید قبول کرد که سطح بازی‌ها در آسیا بسیار بالا است. تیم‌ها حرفه‌ای هستند و نمی‌توان سطح کیفی لیگ ایران با آسیا مقایسه کرد. امیدوارم پرسپولیس دو بازی پیش رو را برنده شود و با صعود به مرحله بعد خوشحالی هواداران این تیم در فصل را تکمیل کند.

دیدگاه‌ها