کد خبر : 1409019 | 26 فروردين 1396 ساعت 20:46 | 43.1K بازدید | 1 دیدگاه

منصوریان: ابراهیمی یک رهبر تمام عیار است

سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری پس از دیدار با صبای قم درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

منصوریان: ابراهیمی یک رهبر تمام عیار است

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان پس از برد حیاتی برابر صبای قم و صعود به رده دوم جدول در نشست خبری حاضر شد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد. مشروح صحبتهای منصوریان در ادامه می آید:

 

ابراهیمی یک رهبر تمام عیار است
بازی پر حوصله و سختی را پشت سر گذاشتیم. برابر صبا صبور بودیم و می دانستیم صبا در ضد حمله تیم خوبی است. یک روز ریکاوری کردیم و یک روز نیز بازیکنان ما استراحت کردند و با یک روز تمرین به این بازی آمدیم و به همین دلیل با صبر بازی کردیم. نگران زمان بازی نبودیم و می خواستیم از این صخره سخت عبور کنیم. موقعیت ما و صبا در جدول یک شکل است و هر دو تیم با انگیزه برای بقا و دوم شدن می جنگند. از بازیکنان ممنون هستم که حوصله داشتند و فوتبال مالکانه بازی کردند. این برد متعلق به هواداران است زیرا صبر و حوصله آنها به ما کمک کرد. از ابراهیمی ممنون هستم. او یک رهبر تمام عیار بود و برای ما دو گل زد. فارغ از دو گل او کمک کرد تا بازیکنان ما بازی احساسی انجام ندهند و دنبال بازی مالکانه بودند. مدیریت وسط زمین ابراهیمی فوق العاده بود و او جزو معدود شماره 6 هایی است که گل سه امتیازی می زند و سال خوبی را سپری کرده است. البته 10 نفره شدن صبا نیز به این برد ما کمک کرد.

 

تعهدات نسبت به کاوه رضایی باید انجام شود
مدیرعامل باشگاه ایده کادرفنی را در مورد نقل و انتقالات گفته است. ما یک عده جوان را به تیم اضافی کردیم و برخی برای اولین بار آزادی را تجربه کردند. ما فاصله زمانی زیادی را برای بهتر شدن طی کردیم و باید تلاش کنیم بهتر و بهتر شویم. یک نسل خوب داریم و پشتوانه سازی مخفی نیز داشتیم. برای فصل جدید می خواهیم همه بازیکنان تمدید قرارداد کنند. باید تلاش کنیم تا کاوه رضایی را حفظ کنیم و به تعهدات قرارداد با این بازیکن عمل کنیم. ابراهیمی و بقیه بازیکنان نیز مانند کاوه رضایی مهم هستند و باید با همه آنها تمدید کنیم. چپاروف و چشمی نیز در ادامه به ما اضافه خواهند شد. چشمی در تمرینات تاکتیکی ما حضور دارد و در فصل آینده به ما اضافه می شود. جذب بازیکن ما به تعداد دو بازیکن نیز نخواهد رسید.

 


به عنایتی جفا شد
رضا عنایتی یکی از مهم ترین بازیکنانی بود که توانست دو آقای گلی کسب کند و نزدیک به 70 گل برای استقلال زده است. او برای استقلال زحمت کشیده و در یک مقطع نسبت به او جفا شد. او به استقلال علاقه مند است و تیم را دوست دارد. هم بازی خوب من و خرمگاه بوده و وظیفه ما این بود که امروز به نحو احسن او را در مسیر خداحافظی یاری کنیم. امروز یاد خداحافظی خودم افتادم و حس کردم عنایتی نیز بغض کرده است. دل کندن از هواداران سخت است و خوشحالم که هواداران برای او سنگ تمام گذاشتند. با توجه به شناختی که از او دارم به نظرم می تواند یک مربی بسیار خوب برای فوتبال ایران باشد.

 

حریفان ما 9 روز استراحت می کنند ما 3 روز
ما چهار روز یک بار باید بازی کنیم و این روند ادامه دار است. تیم هایی که درگیر بازی های آسیایی هستند این مشکل را دارند و به سازمان لیگ نیز گفتم که فصل آینده باید به این موضوع توجه شود. ما با تیم هایی بازی می کنیم که با 9 روز استراحت برابر ما قرار می گیرند. ما هر 4 روز یک بار بازی می کنیم و مجبور هستیم مرتبا به ترکیب خود دست بزنیم. تنها امید ما به نفرات جانشین است که بتوانند کار تاکتیکی انجام دهند. به طور مثال تراکتورسازی در مسابقات آسیایی حضور ندارد و استراحت آنها بیشتر از ما است. امیدوارم تا پایان فصل مصدومی نداشته باشیم.

 


چپاروف را می خواهیم
در مسیر واگذاری چپاروف انگیزه ما کمک به این تیم بود. تیم هایی زیادی این بازیکن را می شناختند اما سپاهان تیم امنی برای او بود. قول و قرار ما این بود که این بازیکن نیم فصل در آنجا باشد. طبیعی است بازیکنی که 2 بار مرد سال فوتبال آسیا شده، خواهان زیادی داشته باشد. با تمام احترام به تیم سپاهان با توجه به اینکه تیم جوان ما نیاز به تجربه دارد، می خواهیم این بازیکن فصل آینده در کنار ما باشد.

دیدگاه‌ها