کد خبر : 1409718 | 30 فروردين 1396 ساعت 10:10 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

پرچمدار کاروان ایران در ریو، دوومیدانی‌کار شد

عشرت کردستانی، پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو، فعالیتش را در رشته دو و میدانی آغاز کرد.

پرچمدار کاروان ایران در ریو، دوومیدانی‌کار شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، عشرت کردستانی، پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو که در رشته والیبال نشسته فعالیت می‌کرد، در این باره گفت: بعد از پارالمپیک ریو تصمیم گرفتم فعالیت در یک رشته جدید را تجربه کرده و توانمندی‌ام را محک بزنم. بنابراین در سال جدید علاوه بر رشته والیبال نشسته در دوومیدانی نیز فعالیت می‌کنم تا بتوانم در این رشته نیز نتیجه کسب کنم.

 

وی افزود: تمام تمرکزم بر روی رشته انفرادی دو و میدانی و ماده پرتاب وزنه است تا در مسابقات انتخابی موفق باشم. البته فعلا در این رشته توانایی‌ام را محک می‌زنم و امیدوارم بیشتر از والیبال نشسته در آن موفق باشم.

 

کردستانی درباره دلیل فعالیتش در رشته دو و میدانی اظهار داشت: در کنار علاقه‌ای که به والیبال نشسته دارم و محاسن و جذابیت‌های رشته‌های تیمی، نتیجه نهایی بازی به دست یک نفر به تنهایی نیست و هم تیمی‌هایت در سرنوشت بازی موثر هستند، به همین دلیل ترجیح دادم رشته‌ای را انتخاب کنم که خواست خودم در پیروزی و شکست در آن دخیل باشد.

 

وی که قصد دارد در مسابقات قهرمانی کشور نیز شرکت کند، گفت: حدود 3 ماه است در این رشته فعالیت می‌کنم و رکوردم را باید ارتقا دهم و مسابقات قهرمانی کشور این مزیت را دارد که به دلیل حضور نماینده کمیته بین‌المللی پارالمپیک به ورزشکاران کلاس جهانی می‌دهد و امتیاز خوبی برای ماست تا اگر رکورد خوبی را بدست آوریم بتوانیم در بازی‌های پاراآسیایی شرکت کنیم. من هم به همین دلیل در این مسابقات شرکت می‌کنم.

 

دیدگاه‌ها