کد خبر : 1410386 | 03 اردیبهشت 1396 ساعت 08:50 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آرسنال - منچسترسیتی

دو تیم آرسنال و منچسترسیتی، امشب در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا تکلیف دومین تیم صعود کننده به فینال جام حذفی انگلیس مشخص شود.

پیش بازی آرسنال - منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در مرحله نیمه نهایی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت تا بتوانند حریف چلسی در دیدار نهایی شوند. سیتی و آرسنال که فصل درخشانی را پشت سر نگذاشته اند، می توانند با کسب قهرمانی در این رقابت ها هواداران شان را تا اندازه ای راضی کنند.

 

 آرسنال در لیگ تقریبا شانسی برای کسب سهمیه ندارد و سال آینده پس از سالها قادر به شرکت در چمپیونزلیگ نیست. از همین رو ونگر به شدت تحت فشار است و تنها امیدش در این فصل، کسب قهرمانی در این جام است تا تسکینی برای هواداران باشد.

 

1193599

 

 

 

گواردیولا نیز که اولین فصل حضورش در سیتی و لیگ برتر را تجربه می‌کند، در حال حاضر در رده چهارم قرار گرفته و باید دید در آینده چه عملکردی خواهند داشت. آنها در حال حاضر سهمیه را کسب کرده اند ولی ممکن است تا پایان فصل دچار لغزش شوند و منچستریونایتد که در کمین است، جای آنها را در جدول بگیرد و صعودش را به چمپیونزلیگ قطعی کند.

 

سانتی کازورلا، مصطفی، پرز، اوسپینا، آدلاید و ولبک مصدومین آرسنال هستند که به جز ولبک، همگی به این بازی نخواهند رسید. ایلکای گوندوگان، جان استونز، گابریل ژسوس و باکاری سانیا نیز نمی‌توانند برای سیتی به میدان بروند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1194508

دیدگاه‌ها