کد خبر : 1410550 | 02 اردیبهشت 1396 ساعت 18:57 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات خونه‌به‌خونه ادامه دارد

احتمال بازگشت تیم پرسروصدای شهر بابل به رقابت‌های لیگ وجود دارد.

تمرینات خونه‌به‌خونه ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تصمیم مالک باشگاه خونه به خونه مبنی بر کناره‌گیری از لیگ دسته اول روز گذشته هواداران این تیم در تجمعی با حضور نماینده مجلس این شهر از وی خواستند رضایت حسن‌زاده برای بازگشت خونه‌به‌خونه به رقابت‌های لیگ را فراهم کند.


این در شرایطی است که مالکین خونه به خونه دیشب با ضایعه درگذشت پدر خود مواجه شدند تا این مساله نیز چالش جدیدی برای این تیم باشد. با این حال تمرینات خونه به خونه بنا به گفته میرشاد ماجدی ادامه دارد و در نهایت همه منتظر تصمیم قاسم حسن‌زاده هستند که در روزهای آینده درگیر مراسم ترحیم پدر خواهد بود.


با توجه به اینکه بازی‌های حساس این هفته لیگ یک پس فردا برگزار می‌شود، همه منتظر تصمیم نهایی مالک باشگاه هستند. وی به تصمیم کمیته انضباطی مبنی بر تجدید بازی با تیم نساجی معترض است.


خونه به خونه این هفته در یک بازی عجیب مقابل فجرسپاسی متوقف شد این در حالی بود که اعتراضات داوری شدیدی در این بازی وجود داشت. آنها این هفته با ملوان مسابقه دارند و در صورت کسب پیروزی و رقم خوردن نتایج مدنظر در سایر بازی‌ها کارشان به هفته آخر می‌کشد. در غیراینصورت خونه به خونه رسما از کورس رقابت به دور بعد کنار گذاشته خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها