کد خبر : 1411196 | 05 اردیبهشت 1396 ساعت 14:45 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

توافق رئال و ایسکو برای تمدید قرارداد

یکی از معضلات مدیران رئال مادرید تمدید قرارداد با ایسکو بود ولی به نظر می رسد که این مشکل در حال حل شدن است.

توافق رئال و ایسکو برای تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، سه ماه پیش بود که ایسکو نزد هم تیمی هایش فاش ساخت که احتمالا آخرین فصل حضورش در رئال را پشت سر می گذارد. بی اعتمادی های زیدان به این بازیکن و عدم حضورش در بازی های بزرگ، باعث ناامیدی ایسکو شده بود.

او تابستان گذشته حتی با سیتی و یوونتوس وارد مذاکره نیز شد ولی در نهایت زیدان او را متقاعد به ماندن کرد. درست در روزهای یاس و ناامیدی ایسکو، گرت بیل دچار مصدومیتی سه ماه شد و این موضوع، شرایط ایسکو را دگرگون کرد. او در غیاب بیل بیشتر از سوی زیدان مورد استفاده قرار گرفت که در تغییر نگرش او بسیار موثر بوده است.

 

 

 

 

ایسکو هفته گذشته پس از درخشش برابر خیخون و زدن گل پیروزی بخش رئال در دقیقه 90، به خبرنگاران گفت که توافق برای تمدید قرارداد نزدیک است و اینکه دوست دارد در بهترین تیم دنیا به فوتبالش ادامه دهد؛ این مصاحبه ایسکو همچنین پایانی بود بر شایعات علاقه اش برای پیوستن به بارسلونا.

 

امروز نشریه مارکا تیتر یک خود را به توافق ایسکو با رئال برای تمدید قرارداد تا سال 2022 اختصاص داده است. طبق این گزارش، حقوق سالانه ایسکو دو برابر شده و او پس از رونالدو، بیل، راموس، کروس، مودریچ و بنزما، بیشترین دریافتی را در رئال خواهد داشت.

 

 

 

 

ایسکو از سال 2013 تا به امروز در 82 درصد بازی های رئال حضور داشته و در 128 بازی نیز فیکس بوده است. او از حیث دقایق بازی نیز با 11411 دقیقه، یازدهمین بازیکن رئال مادرید در سال های اخیر بوده است. گفته می شود که قرارداد جدید او تابستان پیش رو نهایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها