کد خبر : 1412073 | 09 اردیبهشت 1396 ساعت 16:21 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

عباسعلی غایب بزرگ

ترکیب اعزامی کاراته به رقابت های کشور های اسلامی

رقابت های کشور های اسلامی 22 اردیبهشت ماه جاری در باکو آذربایجان آغاز خواهد شد و تیم ملی مردان و زنان کاراته در این رقابت های حاضر خواهند شد.

ترکیب اعزامی کاراته به رقابت های کشور های اسلامی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی از 22 اردیبهشت تا اول خرداد در باکو آذربایجان برگزار می شود و مبارزات کاراته کاها 22 و 23 اردیبشهت ماه برگزار می شود که بر اساس برنامه در روز نخست رقابت ها 3 وزن کومیته زنان و 3 وزن کومیته مردان به روی تاتامی خواهند رفت. در روز دوم نیزمسابقات کاتای انفرادی و نیز 2 وزن باقی مانده کومیته مردان و زنان انجام می شود.

 

روز جمعه 22 اردیبهشت ماه، مبارزات اوزان 50-، 55- و 61-کیلوگرم زنان و اوزان 60-، 67- و 75-کیلوگرم مردان به مصاف حریفان خواهند رفت و روز شنبه(23 اردیبهشت ماه) نیز مسابقات کاتای انفرادی مردان و زنان و همچنین اوزان 68-و 68+کیلوگرم زنان و 84-و 84+ کیلوگرم مردان به روی تاتامی می روند. 

 

رقابتهای مقدماتی صبح انجام  و مبارزات کسب مدال برنز و فینالها بعدازظهر همان روز مسابقه برگزار خواهد شد.

 

تیم ملی مردان با ترکیب تیم اعزامیِ رقابت های جهانی اتریش که توانست برای نخستین بار بر سکوی جهانی قرار گیرد در مسابقات کشور های اسلامی شرکت خواهد کرد و در تیم بانوان نیز حمیده عباسعلی پرافتخار ترین بانوی کاراته ایران به دلیل آسیب دیدگی غایب بزرگ خواهد بود.

 

ترکیب تیم ملی مردان و مردان زنان اعزامی به رقابت ها به شرح زیر است:

 

زنان:
50- کیلوگرم: نسرین دوستی

55- کیلوگرم: طراوت خاکسار
61- کیلوگرم: رزیتا علیپور

68- کیلوگرم: بهنوش نجفی

68+کیلوگرم: محدثه آقایی

مردان:

60- کیلوگرم: امیر مهدی زاده

67- کیلوگرم: سعید احمدی

75- کیلوگرم: علی اصغر آسیابری

84- کیلوگرم: ذبیح اله پورشیب

84+ کیلوگرم: سجاد گنج زاده

 

مهسا افسانه و ابولفضل شهرجردی نیز نمایندگان ایران در کاتای انفرادی خواهند بود.

 

تیم ملی کاراته ایران در سومین دوره این بازیها موفق به کسب 3 مدال طلا، 6 نقره و 2 برنز شد و بعد از مصر عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها