کد خبر : 1412230 | 09 اردیبهشت 1396 ساعت 20:50 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

قائم مقام پدیده: از جایگاه به ما فحش دادند

سرآسیابی می گوید افرادی که در جایگاه ویژه به بازیکنان بی احترامی می کنند بی غیرت هستند.

قائم مقام پدیده: از جایگاه به ما فحش دادند

به گزارش "ورزش سه"، سر آسیابی قائم مقام باشگاه پدیده بعد از شکست برابر استقلال گفت: روز خوب ما برابر استقلال نبود و اتفاقات شرایط ما را به هم ریخت. بازیکنان ما بعد از بازی نزدیک شدند. در جایگاه ویژه تشویق کردن ممنوع است اما متاسفانه در شهر مشهد که شهر خود ما است ما غریب هستیم و از این جایگاه به بازیکنان پدیده می گویند بی غیرت. بی غیرت فردی است که در مشهد با پیراهن استقلال در جایگاه ویژه حاضر می شود و به بازیکن ما می گوید بی غیرت.

 


او افزود: کسانی که روی سکو هستند هر حرفی می زنند ایراد ندارد اما درد ما این است که در جایگاه به بازیکنان ما فحش می دهند. روز بد هم در فوتبال هست و برد مبارک استقلال باشد اما مشکل ما جایگاه ویژه ی ورزشگاه ثامن است که مشخص نیست در این چند سال چه کسانی بلیط ها را توزیع می کنند.

 


قائم مقام باشگاه پدیده در ادامه تصریح کرد: باید نگرش مدیران نسبت به فوتبال عوض شود. از یک متری به بازیکن ما فحش می دهند و این اتفاقات تنها در مشهد رخ می دهد. اگر تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال تیم های بزرگی شدند به دلیل حضور هواداران است اما در مشهد همه می خواهند بی هیچ کمکی شاهد برد سیاه جامگان و پدیده باشیم.

 


سرآسیابی در پایان گفت: داوری هیچ مشکلی نداشت. مهاجری نیز یک لحظه به هم ریخت زیرا بازیکن تعویضی ما خوب عمل نکرد و مهاجری داخل زمین رفت. ما مشهدی باید به خودمان بیاییم و اگر تیم خود را دوست داریم باید کار مهمی انجام دهیم.

 

دیدگاه‌ها