کد خبر : 1413268 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 10:38 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتخاب بازیکنان تیم ملی در کرج

از امروز مسابقات فوتبال قهرمانی دانشگاههای کشور در کرج با حضور ٢٤ تیم در چهار استادیوم آغاز خواهد شد و شهر کرج حال و هوای فوتبالی خواهد داشت.

انتخاب بازیکنان تیم ملی در کرج

به گزارش "ورزش سه"، این مسابقات با همت  تربیت بدنی وزارت علوم و هیئت فوتبال کرج  به مدت ١٠ روز ادامه خواهد داشت   و کادر فنی تیم مای دانشجویان نگاه ویژه ای به این مسابقات خواهد داشت.


فرشاد کرمی  سرمربی تیم ملی دانشجویان در این مورد به ورزش سه گفت: این مسابقات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و استعدادهای زیادی در تیمهای مختلف که از دور و نزدیک خود را به کرج رسانده اند حضور دارند. چهار سال پیش هم از دل مسابقات المپیاد بود که تیمی تشکیل شد که هم در آسیا موفق شد و هم در داخل کشور حریف قدرتمندی برای تیمهای مختلف بود. امسال هم با توجه به در پیش بودن مسابقات جهانی یونیورسیاد و  جام ملتهای آسیا از همین مسابقات بازیکنان انتخاب خواهند شد و با اضافه شده بازیکنان واحدهای دیگر که در ادوهای قبلی شناسایی شده اند تیمی قوی را به مسابقات برون مرزی اعزام خواهیم کرد.


باید پتانسیل های ورزش دانشگاه بیشتر مورد توجه  قرار گیرد، هم اکنون بسیاری از دانشجویان در تیم های درجه اول لیگ برتری جزو بهترین ها هستند و از همین مسابقات و تیم ملی دانشجویان به لیگ برتر رسیده اند.

دیدگاه‌ها