کد خبر : 1413353 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 21:00 | 165.3K بازدید | 0 دیدگاه

اشکهای ادرلوسیانو در یادگار

برزیلی محبوب هم خداحافظی کرد

مهاجم برزیلی تراکتورسازی همانطور که وعده اش را داده بود، قبل از شروع دیدار با نفت تهران چهارگوشه ورزشگاه یادگار را بوسید و از هواداران تبریزی خداحافظی کرد.

برزیلی محبوب هم خداحافظی کرد

به گزارش "ورزش‌سه"،  لوسیانو ادینیو از دوماه قبل گفته بود که در پایان فصل فوتبال ایران و تراکتورسازی را ترک می کند. او در مصاحبه های خود گفته می خواهد یکسال دیگر در برزیل به فوتبال ادامه دهد و سپس با دنیای بازی فوتبال خداحافظی کند. ادینیو امروز قبل از اینکه سوت شروع مسابقات تراکتورسازی و نفت به صدا در بیاید، مراسم خداحافظی خود را انجام داد.


او امروز زیرپیراهنی مشکی رنگی برتن داشت که در نوشته روی آن از مردم آذربایجان، تبریز و هواداران تراکتورسازی تشکر کرد. ادینیو همچنین یک پیراهن تراکتورسازی را در دست گرفت و با انداختن و بوسیدن آن روی زمین چمن یادگار از تراکتورسازی و هواداران این تیم خداحافظی کرد.

 


جالب اینکه مراسم خداحافظی ادینیو در شرایطی برگزار شد که هواداران زیادی برای بازی با نفت تهران به ورزشگاه نرفته اند و او مجبور شد با حضور حداقلی هواداران از فوتبال ایران خداحافظی کند.


ادینیو در این مراسم کوتاه چند ثانیه ای با هواداران تراکتورسازی صحبت کرد که حرف هایش توسط مختاری مترجم باشگاه ترجمه می شد. او در هنگام صحبت کردن نتوانست جلوی بغض خود را بگیرد و برای خروج از تبریز اشک ریخت.

 


ادینیو خاطرات خوبی از حضور در فوتبال ایران دارد؛ او چند سال با پیراهن مس کرمان توانست بازی های خوبی انجام دهد و یکی از بهترین مهاجمان خارجی تاریخ لیگ برتر لقب بگیرد. ادینیو سال اول حضورش در تراکتورسازی نیز فوق العاده ظاهر شد و با 20 گل زده عنوان آقای گلی لیگ چهاردهم را از آن خود کرد. او با این آمار همچنان گلزن ترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ در یک فصل است.


ادینیو به این دلیل مراسم خداحافظی خود را امروز برگزار کرد که دیدار فینال حذفی با نفت تهران در خرمشهر برگزار می شود و به همین خاطر او امروز با هواداران تبریزی وداع کرد. بر این اساس مهاجم برزیلی در دیدار فینال حذفی که پنجشنبه هفته بعد برگزار می شود نیز بازی می کند و سپس ایران را به مقصد برزیل ترک خواهد کرد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها