کد خبر : 1413447 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 20:19 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: ناراحت هستم صبا سقوط کرد

سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید از سقوط صبا مقابل این تیم ناراحت است.

پورموسوی: ناراحت هستم صبا سقوط کرد

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری بعد از دیدار با صبای قم گفت: شاید امروز تنها بازی‌ای بود که بعد از برد آن خوشحالی نکردیم چون صبا را دوست داشتیم؛ ما ندارهای با غیرت بودیم و بچه‌ها باید با تمام وجود بازی می‌کردند؛ از سقوط صبا ناراحت هستیم ولی ما فوتبال پاک را به نمایش گذاشتیم.

 

او ادامه داد: پنج بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم ولی توانستیم سربلند از زمین خارج شویم؛ از سه، چهار روز قبل وقتی پنج بازیکن را نداشتیم خیلی حرف به ما زدند و تماس گرفتند که می‌خواهید راه بدهید ولی واقعا نفرات ما مصدوم بودند؛ فشار مسابقات بالاست و خیلی به بازیکنان فشار آمد.


سرمربی استقلال خوزستان ابراز کرد: ما از بازی‌ها به فاصله 5 روز ناراحت نیستیم اما وقتی از ایران می‌رویم و می‌آییم یک شب نمی‌خوابیم و باید صبح‌ها هم تمرین کنیم؛ بعد از دو شب بی‌خوابی مقابل گسترش به میدان رفتیم؛ بچه‌های ما خسته هستند و شاید تکراری باشد اما باز هم می‌گویم تنها هدف ما خوشحالی مردم اهواز است.


پورموسوی با بیان اینکه از حمایت بانک ملی صفر هستیم، گفت: تا به امروز شرمنده بازیکنان خودمان هستیم ولی امیدواریم با غیرت و تعصب آنها در اهواز جشن صعود آسیایی را بگیریم؛ باز هم می‌گویم از سقوط صبا ناراحت هستیم.

دیدگاه‌ها