کد خبر : 1413481 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 21:15 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

امروز که می روم، گسترش با شخصیت است

کمالوند: با دو تیم مذاکرات طولانی داشتم

سرمربی تیم گسترش فولاد ضمن تشکر از مدیران این باشگاه اعلام کرد با خاطرات خوبی از گسترش فولاد جدا می شود.

کمالوند: با دو تیم مذاکرات طولانی داشتم

به گزارش "ورزش‌سه"،  فراز کمالوند، سرمربی تیم گسترش فولاد در نشست خبری بعد از بازی با نفت آبادان حضور یافت و صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

 


کریمی حق استادی به گردنم دارد
بازی بسیار خوبی بود؛ هردو تیم بازی خوبی انجام دادند و استاد بنده آقای فیروز کریمی روی نیمکت صنعت نفت آبادان بود. ما از نفت آبادان شناخت زیادی داشتیم و خداراشکر روی یک ضربه ایستگاهی گل زدیم. دوست نداشتم از صنعت نفت که مربی اش حق استادی به گردنم دارد، امتیاز بگیریم اما جوانمردانه بازی کردیم و توانستیم پیروز شویم.

 


بهترین نتیجه تاریخ گسترش فولاد
ما بهترین نتیجه تاریخ گسترش فولاد را کسب کردیم. ما برای اولین بار هشتم شدیم و می توانستیم بهتر از این هم باشیم. 

 


نصرتی و اسدی نشان دادند سن فقط یک عدد است
محمد نصرتی روز خوبی را پشت سر گذاشت. خوشحالم که اسدی و نصرتی دو بازیکن باتجربه ما نشان دادند فوتبال ربطی به سن و سال ندارد و فقط یک عدد در شناسنامه است. ما دو بازی اخیر گل نخوردیم که با زوج نصرتی و اسدی رقم خورده است. الان هم دومین یا سومین تیم از نظر کمترین گل خورده هستیم.

 


دو و نیم فصل خوب داشتم
امروز آخرین باری بود که روی نیمکت گسترش فولاد نشستم. دو فصل و نیم خوب را در کنار گسترش داشتم و خوشحالم که سربلند و سرافراز باشگاه را ترک می کنم. از هفته های گذشته جلسات متعددی با زنوزی و سمندر داشتیم که باید از آنها قدردانی کنم. آنها برادران بزرگ تر من هستند و از همه افرادی که در این مدت در گسترش به آنها زحمت دادیم، تشکر می کنم.

 


امروز که می روم، گسترش با شخصیت است
روزی که به گسترش فولاد آمدم، در حال سقوط بود. امروز که می روم این تیم باشخصیت است و بالای جدول قرار دارد. بازیکنان ما واقعا سنگ تمام گذاشتند و با وجود مشکلاتی که در تیم بود، نتیجه خوبی حاصل شد. من در رختکن هم از بازیکنان تشکر و خداحافظی کردم. امیدوارم نفرات بعدی با قدرت کار کنند.

 


از زنوزی تشکر می کنم
از زنوزی تشکر می کنم که مردانگی را معنا کرده است. او به تنهایی سالیانه 12 میلیارد در فوتبال هزینه می کند و امیدوارم مردم تبریز قدر او را بدانند. امیدوارم روزی برسد که دوباره روی نیمکت گسترش فولاد بنشینم.

 


بهترین دوره لیگ بود
از تاج، بهاروند و فتاحی تشکر می کنم که لیگ را منظم و پویا برگزار کردند. امسال بهترین دوره لیگ برتر برگزار شد.

 


جدایی ام ربطی به استعفای سمندر ندارم
جدایی من ربطی به استعفای سمندر ندارد. او از مدت ها قبل می خواست جدا شود. من نیاز دیدم که باید تغییر و تحول انجام شود. بهترین زمان است که دوستان دیگر هم در گسترش فولاد شانس شان را امتحان کنند.

 


با دو تیم مذاکره کردم
مذاکرات بسیار طولانی با دو تیم لیگ برتری انجام دادم. یکی در شمال کشور و دیگری در جنوب کشور. انشاءالله در آینده با یک تیم به توافق می رسم.

دیدگاه‌ها