کد خبر : 1413490 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 21:37 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

نگذارند در فینال حذفی که پخش مستقیم است خودشان را نشان دهند

کیانی: مدیران باشگاه جواب تلفنمان را نمی‌دهند!

کاپیتان تیم تراکتورسازی نسبت به مدیریت باشگاهش انتقادهای تندی مطرح کرد.

کیانی: مدیران باشگاه جواب تلفنمان را نمی‌دهند!

به گزارش "ورزش‌سه"،  مهدی کیانی در پایان دیدار تراکتورسازی مقابل نفت تهران صحبت هایی را علیه مدیران باشگاه انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 


همه ما ناراحت هستیم


همه ما ناراحت هستیم که نایب قهرمانی از دست رفت. با این بضاعتی که داشتیم، واقعا کارمان سخت بود. متاسفانه نشد که نایب قهرمانی را مال خود کنیم. با کمترین بضاعت  و  بودجه بازیکنان ما همه کار کردند و به عشق هواداران نتیجه خوب گرفتند. 

 


فقط به خاطر امیرخان سکوت کردیم


مدیران باشگاه نیم فصل ما را تنها گذاشتند. ما اصلا آنها را ندیدیم ما در این مدت مدیرعامل را ندیدیم و امیدوارم تکلیفمان را مشخص کنند. هواداران از ما انتظار دارند اما هیچ خبری از مدیران نیست. از نیم فصل که پنجره نقل و انتقالاتی مان بسته شد، صحبتی انجام ندادیم و این فقط به خاطر حضور مربی بزرگی مثل امیرخان بود. واقعا همه بچه ها ناراحت هستند.

 


آقایان در فینال حذفی خودشان را نشان ندهند!


مدت ها است به مدیران باشگاه می گوییم بیایند و درباره شرایط تیم صحبت کنند اما هیچ اتفاقی نمی افتد. واقعا صبرمان لبریز شده است. با اینکه نتوانستیم در لیگ جام بگیریم و حتی نایب قهرمان شویم اما باید تکلیفمان روشن شود. آقایان اگر می خواهند حمایت کنند نگذارند برای فینال حذفی که پخش مستقیم است به ورزشگاه بیایند. آنها خود را در روزهای سخت باید نشان دهند. ما دیگر صبرمان تمام شده است. اکنون دو نفر خداحافظی کرده اند و مشخص نیست تکلیف بقیه چه می شود.

 


جواب تلفن مان را نمی دهند


با اینکه باشگاه نمی تواند بازیکنی جذب کند، هیچ صحبتی برای تمدید با ما نشده است. امیدوارم مسئولان صحبت کنند و تکلیف روشن شود. آقایان حتی جواب تلفن ما را هم نمی دهند. با این وضعیت نمی توانیم حداقل ها را هم به دست آوریم. همه بازیکنان از چند باشگاه پیشنهاد دارند و متاسفانه دلمان می سوزد اما گوش کسی بدهکار نیست.

دیدگاه‌ها