کد خبر : 1413761 | 16 اردیبهشت 1396 ساعت 11:54 | 73.7K بازدید | 39 دیدگاه

داوری هنرمندانه عامل سقوط صبا شد؛

کشوری‌فرد: آقای برانکو! اینجا اروپا نیست

مدیر عامل باشگاه صبای قم به انتقاد از برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس پرداخت ولی داوری را علت اصلی سقوط صبا دانست.

کشوری‌فرد: آقای برانکو! اینجا اروپا نیست

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا کشوری‌فرد درباره باخت صبا مقابل استقلال خوزستان و سقوط از لیگ برتر اظهار کرد: تمام مردم دیدند چه اتفاقی افتاد و یک داور همه چیز را برهم ریخت؛ اگر داور گل کاملا سالم ما را می‌گرفت، بازی تمام می‌شد و بچه‌ها بهتر کار می‌کردند.


او ادامه داد: 100 درصد این اشتباه بزرگ داور بود که موجب شد نیمه اول با مساوی تمام شود در تضعیف روحیه بازیکنان تاثیر گذاشت چون همان شروع نیمه دوم گفتند سیاه جامگان گل زده و این اتفاقات مثل آب سردی روی بازیکنان ما بود.


مدیر عامل باشگاه صبا با بیان اینکه اشکان خورشیدی نقش اول باخت ما بود و هنرمندانه داوری کرد، گفت: آقای کامرانی‌فر بچه مشهد است و اصلا شنیده‌ایم هفته آخر در این شهر بود؛ چطور رئیس دپارتمان داوری این کارها را می‌کند؟؛ آقای کامرانی‌فر مشکل دارد که این داور را می‌گذارد؛ مگر می‌شود یک داور طی 6 روز سه بازی که سرنوشت سقوط کننده‌ها را مشخص می‌کند قضاوت داشته باشد؟


کشوری‌فرد پیرامون وضعیت صبا برای فصل آینده ابراز کرد: بستگی دارد چه اتفاقاتی بیافتد و استانداری چه تصمیمی بگیرد؛ هنوز وضعیت مشخص نیست ولی قبلا هم گفته بودم حتی اگر تیم در لیگ برتر می‌ماند، من استعفا می‌دهم؛ باید دید وضعیت تیم چطور می‌شود.


وی درباره بازی کردن نفرات ذخیره پرسپولیس مقابل سیاه جامگان عنوان کرد: آقای برانکو گفته ما مثل تیم‌های قهرمان اروپایی به بازیکنان استراحت دادیم و آنهایی که بازی نکردند به زمین فرستادیم اما ایشان بداند که اینجا ایران است و اروپا نیست.


مدیر عامل باشگاه صبا تاکید کرد: اگر پرسپولیسی‌ها می‌خواستند به بازیکنان اصلی استراحت بدهند، چرا 5 روز قبل مقابل ذوب‌آهن این کار را نکردند؟ اصلا پیش از آن، چرا برابر پدیده که قهرمانی هم قطعی شده بود با تمام توان به زمین رفتند؟ پرسپولیس در حالی که قهرمان شده بود با ترکیب اصلی مقابل پدیده و ذوب‌آهن بازی کرد ولی به سیاه جامگان که رسید، ذخیره‌ها را به زمین برد.


کشوری‌فرد ادامه داد: پرسپولیس روز دوشنبه در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد ولی شرایط جدولی آنها بی‌شباهت به وضعیت هفته آخر لیگ ایران نیست؛ این هفته اگر الهلال هم بازیکنان ذخیره را بگذارد و به الریان ببازد، کار خوبی است یا بد؟ پرسپولیس ناراحت نمی‌شود؟؛ ممکن است همین اتفاقات لیگ برای ما، در آسیا برای پرسپولیس بیافتد و آنها صعود نکنند.

دیدگاه‌ها