کد خبر : 1413852 | 16 اردیبهشت 1396 ساعت 16:50 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی 5-0 پالاس

پیروزی خانگی پرگل سیتی مقابل کریستال پالاس

منچسترسیتی با پیروزی 5-0 بر کریستال پالاس و با تفاضل گل بهتر نسبت به لیورپول در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.

پیروزی خانگی پرگل سیتی مقابل کریستال پالاس

به گزارش "ورزش سه"، سیتی که در جایگاه چهارم قرار داشت و برای کسب سهمیه در رقابت تنگاتنگ با لیورپول، یونایتد و آرسنال بود، در خانه به سه امتیاز بازی با پالاس رده شانزدهمی می اندیشید. پالاس نیز برای قطعی کردن ماندن خود در لیگ برتر، سعی داشت در این بازی بازنده نباشد.

 

تنها 2 دقیقه از شروع بازی گذشته بود که منچسترسیتی توسط داوید سیلوا به گل دست یافت.

حرکت از خود سیلوا شروع شد. پاس بلند او در سمت چپ محوطه جریمه پالاس به استرلینگ رسید. سانتر او را مدافع پالاس ناقص دفع کرد و توپ روی نقطه پنالتی فرود آمد تا سیلوا با شوتی زمینی و مهار نشدنی گل اول سیتی را به ثمر برساند.

 

 

1197630

 

 

پس از این گل سیتی بازهم کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و بارها از چپ و راست توپ روی دروازه پالاس ریخت. میهمان نیز بیکار نبود و در چند موقعیت خطراتی روی دروازه سیتی ترتیب داد.

 

بهترین موقعیت های نیمه اول بازی بین دقایق 30 تا 40 رقم خورد. سیتی دو بار توسط سانه و یک بار توسط استرلینگ تا آستانه گلزنی نیز پیش رفت اما واکنش های خوب هنسی، گلر پالاس اجازه نداد فاصله بیشتر شود.

 

 

1197631

 

 

پالاس نیز یک بار با ضربه سر بنتکه که با واکنش عالی کابایرو راهی به دروازه پیدا نکرد و یک بار هم با ضربه بسیار بی دقت ون آنهولت می توانست به گل تساوی دست یابد. ون آنهولت در شرایطی توپش را به بیرون زد که با گلر سیتی تک به تک بود و حتی می توانست زاها را در دهانه دروازه صاحب توپ کند. درهر صورت نیمه اول با همان یک گل به سود سیتی خاتمه یافت.

 

 

1197629

 

 

سیتی مثل نیمه اول خیلی زود به گل دست یافت. 4 دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که ونسان کمپانی پاس عرضی و دقیق دی بروین را با یک شوت سرضرب و به زیبایی هرچه تمام تر به کنج دروازه پالاس فرستاد.

 

 

1197635

 

 

حملات سیتی ادامه داشت و دقیقه 60 بازی فاصله به سه گل رسید.

 

این بار دی بروینه بود که گلزنی کرد. پاس سیلوا در موقعیت مشکوک به آفساید نصیب ژسوس شد. او هم با یک پاس عرضی دی بروینه را بیرون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و ضربه کات دار او پس از برخورد با دست گلر پالاس وارد دروازه شد تا پیروزی سیتی حتمی بشود.

 

 

1197636

 

 

سیتی دقیقه 82 به گل چهارم نیز دست یافت. این بار استرلینگ بود که گلزنی می کرد. پاس قطری توره در جناح راست به زابالتا رسید و او هم با یک پاس به عقب، استرلینگ را درون محوطه جریمه در موقعیت گلزنی قرار داد تا شوت پای چپ او در کنج دروازه پالاس جای بگیرد.

 

نگون بختی های پالاس دقیقه 90 تکمیل شد و اوتامندی کاشته ارسالی دی بروینه را با یک ضربه سری دقیق به گل پنجم سیتی تبدیل کرد.

 

 سیتی با کسب این برتری پرگل توانست 69 امتیازی شده و با تفاضل گل بهتر، جای لیورپول را در رده سوم اشغال کند.

دیدگاه‌ها