کد خبر : 1414148 | 17 اردیبهشت 1396 ساعت 21:54 | 98.5K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین جام من برای 3 ماه قبل است!

مورینیو: بالاخره یک بار آرسنالی‌ها را خوشحال دیدم!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در مصاحبه ای سراسر طعنه، در مورد شکست تیمش برابر آرسنال صحبت کرد.

مورینیو: بالاخره یک بار آرسنالی‌ها را خوشحال دیدم!

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش توپچی ها موفق شدند با 2 گل نیمه دوم خود از سد شیاطین سرخ گذشته تا ونگر بالاخره طعم پیروزی بر مورینیو در لیگ برتر را بچشد.

 

مورینیو گفت: "از نتیجه بازی ناراحت و نا امید هستم اما از عملکرد تیمم رضایت دارم. من از عملکرد فردی بازیکنانم و همچنین کار گروهی آنها در زمین رضایت کامل دارم.

 

ما در این دیدار شکست خوردیم زیرا نتوانستیم دروازه آرسنال را باز کنیم و این در شرایطی بود که قبل از به ثمر رسیدن گل های حریف، ما شانس های خوبی برای گلزنی داشتیم اما آنها با خوش شانسی به گل رسیدند.

 

 

1197907

 

 

بازیکنانی مانند فیل جونز، اسمالینگ و ماتا هفته ها دور از میادین بودند و با این حال عملکرد فوق العاده ای داشتند و من نمی توانم ایرادی به آنها بگیرم.

 

یونایتد امروز بسیار خوب و سازمان یافته بازی کرد و ما برای بردن به میدان رفته بودیم. ما در امور دفاعی نیز خوب بودیم و از نظر من آرسنال نمایش بهتری در این دیدار نداشت و با خوش شانسی پیروز شد.

 

در نهایت بالاخره من در شرایطی استادیوم را ترک می کنم که هواداران آرسنال را خوشحال می بینم. آنها لایق این شادی هستند زیرا آرسنال باشگاه بزرگی است.

 

آخرین جامی که من بردم به 3 ماه قبل برمی گردد پس جای نگرانی در این زمینه نیست. دیدار آخر هفته برابر سلتاویگو مهم ترین دیدار فصل است اما رویای حضور در جمع 4 تیم لیگ برتر همین جا به پایان رسید."

دیدگاه‌ها