کد خبر : 1414414 | 18 اردیبهشت 1396 ساعت 22:30 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم سوری سند حذف الریان را امضا کرد

مهاجم تیم ملی سوریه در بازی تیم باشگاهی خود برابر الریان دو بار گلزنی کرد تا علاوه بر سه گله کردن خویش، سند صعود قرمزهای ایران را نیز امضا کند.

به گزارش"ورزش سه"، تیم الهلال موفق شد در یک بازی جوانمردانه برابر الریان به پیروزی 4-3 دست یابد و علاوه بر صعود خودش به پرسپولیس این فرصت را بدهد تا با پیروزی برابر الوحده صعود کند که البته همینگونه هم شد تا پرسپولیس به عنوان تیم دوم و الهلال به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کند.

 

عمر الخریبین مهاجم 23 ساله سوری در این بازی توانست دو گل بزند و نقش مهمی در موفقیت تیمش داشته باشد. این مهاجم که نیم فصل به طور قرضی از الظفره امارات راهی الهلال شد، 6 گل در مسابقات لیگ برای تیمش به ثمر رساند. او همچنین در بازی های آسیایی نیز تا کنون 3 گل برای تیمش زده است.


این مهاجم برای تیم ملی سوریه نیز 33 بازی کرده و 14 گل ملی در کارنامه دارد. استقلال خوزستان در صورت صعود باید در مرحله بعد به مصاف تیم الهلال برود و کادر فنی این تیم برنامه ویژه ای برای مهار وی در نظر بگیرد.


خریبین اکنون رقم قراردادش با این بازی ها و درخشش چندین برابر خواهد شد و شنیده می شود تیم های متمول اماراتی نیز به دنبال به خدمت گرفتن وی برای فصل بعد هستند.

 

1198129

دیدگاه‌ها