کد خبر : 1414838 | 20 اردیبهشت 1396 ساعت 14:01 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

خوزستانی ها برای حمایت از تیم به ورزشگاه بروند

کرار: مدیرعامل تراکتور پاسپورتم را نمی‌دهد!

هافبک عراقی تیم تراکتورسازی اعلام کرد که مدیریت باشگاه پاسپورتش را نمی‌دهد؛ با این حال قصد دارد در خرمشهر به حمایت از تیمش بپردازد.

کرار: مدیرعامل تراکتور پاسپورتم را نمی‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، کرار جاسم در بازی گذشته تراکتورسازی و نفت در هفته پایانی لیگ برتر از هواداران این تیم خداحافظی کرد اما هنوز دوست دارد در این تیم بماند و فوتبال بازی کند. مشکل کرار اما بی توجهی مدیریت باشگاه به موضوع مطالبات و البته گرو گرفتن پاسپورتش است. 


کرار جاسم در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره مشکلات خود با باشگاه، آینده‌اش و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


دوست داشتم همراه تراکتور جام بگیرم
من دوست داشتم در فینال حذفی بازی کنم و با تیم جام بیاورم تا به هواداران کادو بدهیم. تیم ما در لیگ قهرمان وارد نشد و نایب قهرمانی را نیز از دست دادیم و نیم فصل دوم مشکلات زیادی داشتیم اما این مسائل به باشگاه ارتباط ندارد و تقصیر کادرفنی و بازیکنان نیست. متاسفانه مدیریت باشگاه پول بازیکنان را نمی‌دهد، بازیکنانی که برای تراکتورسازی زحمت کشیدند و تا آخرین لحظه می‌جنگند، باید بهترین قراردادها و پاداش ها را داشته باشند اما هنوز طلب کار هستند.


امشب به خرمشهر می‌روم
من امشب به خرمشهر می‌روم تا به حمایت از تراکتورسازی بپردازم. از هواداران خوزستان، اهواز، آبادان و همه تراکتوری‌ها می‌خواهم پشت تیم باشند و دعا کنند تا تیم به موفقیت برسد. انشاءالله جام قهرمانی حذفی توسط بازیکنان خوب به دست می آید تا به هواداران یک کادوی خوب اهدا کنیم. قلبا دوست دارم تراکتور قهرمان شود و به امید خدا و اهل بیت و به حق امام حسین(ع) جام حذفی به تراکتور می‌رسد.


باشگاه با من صحبتی برای تمدید نکرده
من در بازی با نفت از هواداران تراکتورسازی خداحافظی کردم؛ به این دلیل که هیچ کس از باشگاه با من صحبتی نکرده است. هواداران هر روز تماس می‌گیرند و در صفحه شخصی ام هم می‌گویند بمان اما وقتی از باشگاه کسی برای تمدید قرارداد با من تماس نگرفته، چطور باید بمانم؟ اگر باشگاه قراردادم را تمدید نکند، چه می توانم بکنم. مجبورم به تیم دیگری بروم. 


مدیرعامل تراکتور پاسپورتم را نمی‌دهد
مدیریت باشگاه هنوز پاسپورت مرا نداده است! آجورلو به من می‌گویم اول بیا امضا کن که هیچ طلبی از تراکتورسازی نداری تا پاسپورتت را بدهم. مگر می‌شود از حق بچه‌ام بگذرم؟ اصلا قانونی نیست پاسپورت مرا ندهند. 


دوست ندارم مشکلم سیاسی شود
من امروز به سفارت عراق رفتم تا مشکلم را از آن طریق حل کنم. سفارت عراق یک نامه به وزارت ورزش زده و قرار است آنها نیز به وزارت خارجه ایران نامه بزنند. چرا باید مسئولان باشگاه اجازه دهند اینقدر مشکل بزرگ و سیاسی شود؟ من یک فوتبالیست هستم و در عراق بازیکن معروفی به حساب می‌آیم. الان که لیگ تمام شده، چرا پاسپورت مرا نمی‌دهند؟ قانون ایران می‌گوید وقتی لیگ تمام شد باید پاسپورت را بدهید. این ربطی به تسویه حساب ندارد.


این رفتارها زشت است
باشگاه اگر مرا می‌خواهد پیشنهاد تمدید بدهد. اگر هم نمی‌خواهند تسویه حساب کنند. من هم آن زمان نصف پولم را می‌بخشم. این رفتارها واقعا زشت است. سفارت عراق به من گفت که چند روز دیگری پاسپورت جدید برایت صادر می‌کنیم تا به کشورت بروی اما این کار سیاسی است و در شان تراکتورسازی نیست. 


دوست دارم بمانم اما...
با همه مسائلی که گفتم ناراحتی‌ام از مدیریت باشگاه است و هنوز تراکتوری هستم. من پشت تیم و هواداران می‌ایستم و تا آخرین نفس می‌جنگم. هواداران را دوست دارم و حتی علاقه‌مند هستم به کارم در تراکتور ادامه دهم. باشگاه بازیکن ندارد و من هر جایی بودم با جان و دل بازی کردم. الان هم چند بازیکن می‌خواهند بروند. من حاضرم در کنار جوانان برای تراکتور بازی کنم اما باید باشگاه با من حرف بزند. وقتی صحبتی برای تمدید قرارداد نکردند، چه کنم؟ 


از چند تیم ایرانی پیشنهاد دارم
از چند تیم ایرانی پیشنهاد دارم اما اولویتم با تراکتورسازی است. چون این تیم از جذب بازیکن محروم شده و دلم می‌خواهد کمک کنم. قطعا الان تا آخرین نفس همراه تراکتورسازی هستم و تا بعد فینال حذفی صبر می‌کنم. اگر باشگاه صحبت کرد که برای تمدید مذاکره می‌کنیم؛ اما اگر صحبتی انجام نشود، مجبورم به تیم دیگری بروم.

دیدگاه‌ها