کد خبر : 1415081 | 21 اردیبهشت 1396 ساعت 16:20 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادگاردو بائوسا سرمربی تیم ملی فوتبال امارات شد

ادگاردو بائوسا، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین هدایت تیم ملی امارات را بر عهده گرفت.

ادگاردو بائوسا سرمربی تیم ملی فوتبال امارات شد

به گزارش "ورزش سه"،بائوسا که نتوانست در تیم ملی فوتبال آرژانتین عملکرد خوبی از خود نشان دهد و چند هفته پیش برکنار شد از امروز کارش در تیم ملی امارات را شروع خواهد کرد.

 

 

1198770

 

 

روزنامه الإمارات الیوم از اعلام نهایی این مربی باتجربه به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال امارات یاد کرد. این روزنامه اماراتی نوشت: توافق با بائوسا نهایی شده است و این مربی آرژانتینی فردا برای عقد قرارداد رسمی وارد امارات می‌شود و کار خود را آغاز خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال امارات در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکرد خوبی از خود نشان نداده است اما همچنان شانس صعود دارد. امارات از هفت بازی خود، ۹ امتیاز کسب کرده و در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

 

آزمون نخست "بائوسا" با اماراتی‌ها دیدار برابر تایلند خواهد بود که به نظر می‌رسد دیدار راحتی است و او می‌تواند کار خود را با پیروزی شروع کند. در این گروه تیم ملی فوتبال عربستان با ۱۶ امتیاز در صدر قرار دارد. ژاپن با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم است و استرالیا هم با ۱۳ امتیاز در رده سوم جای دارد.

بائوسا بعد از بر عهده گرفتن هدایت اماراتی‌ها، گفت‌:« می‌دانم که رسیدن به جام جهانی اصلا آسان نیست اما برای رسیدن به این هدف بزرگ نهایت تلاش خود را به کار خواهم گرفت. امارات سه بازی دیگر پیش رو دارد و فرصت بسیار کمی برای آمادگی داریم. باید در این سه دیدار به پیروزی برسیم. در گروه بسیار سختی قرار گرفته‌ایم. ژاپن و استرالیا همواره نامزد صعود هستند و عربستان هم خوب نتیجه‌ گرفته است.»

 

او ادامه‌ داد:« برای رساندن امارات به جام جهانی از جان مایه خواهم گذاشت. کار بسیار سختی پیش رو دارم، اما من شناخت خوبی از فوتبال امارات دارم و بر این باور هستم که می‌توانم  عملکرد خوبی از خود نشان دهم.»

دیدگاه‌ها