کد خبر : 1415286 | 22 اردیبهشت 1396 ساعت 18:26 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: بعد از شکست سیتی فهمیدم قهرمان می شویم

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی در مورد روند فصل جاری و پیشرفت تیمش در طی هفته ها توضیح داد.​​​​​​​

کونته: بعد از شکست سیتی فهمیدم قهرمان می شویم

 

به گزارش "ورزش سه"، امشب چلسی در شرایطی در خانه وست بروم به میدان می رود که در صورت پیروزی، 2 هفته مانده به پایان فصل قهرمانی را جشن خواهد گرفت.

 

کونته گفت: ما فصل را با 3 پیروزی متوالی آغاز کردیم اما صادقانه من آن چیزی را می خواستم در تیم نمی دیدم. اما بعد از شکست برابر آرسنال و لیورپول، آرام آرام چلسی شروع به پیشرفت کرد.

 

بعد از سه پیروزی و یک تساوی، کسب یک امتیاز برابر لیورپول عجیب نبود اما شکست بعد از آن برابر آرسنال کار را دشوار کرد و آنجا بود که من فهمیدم باید در برخی جنبه ها تغییراتی حاصل کنم.

 

 

1198944

 

 

اگر شما می پرسید کدام لحظه من فهمیدم که امکان قهرمانی وجود دارد، نمی توانم پاسخ را در یک لحظه بدهم. چلسی مرحله به مرحله پیشرفت کرد اما بعد از پیروزی برابر منچسترسیتی در خانه حریف، اعتماد به نفس ما به شدت افزایش یافت.

 

زمانی که یونایتد را در خانه شکست می دهید و یا علیرغم از دست دادن پنالتی برابر تیمی مانند لیورپول در 10 دقیقه پایانی، در نهایت مساوی می کنید، اعتماد به نفس شما خیلی افزایش می یابد.

 

زمانی که شما به سختی تلاش کنید، طبیعتا اذیت هم خواهید شد. اما زمانی که شما رنج بکشید با هر شرایطی می توانید مواجه شوید و این دشواری شما را قوی تر خواهد ساخت.

 

این روش و من دستیارانم است که بعد از پایان دوران ورزشی من تدوین شد. البته بسیاری از متدهای سرمربیگری من پنهانی است اما باید به این دلیل از کادر فنی خودم تشکر کنم."

دیدگاه‌ها