کد خبر : 1415377 | 23 اردیبهشت 1396 ساعت 12:05 | 126.5K بازدید | 6 دیدگاه

شاید دوباره با دایی کار کنم

گفت و گو با شهباززاده درباره قهرمانی، استقلال و آینده

زننده گل قهرمانی نفت تهران در جام حذفی تجربه کار کردن با دایی را تجربه فوق العاده ای توصیف می کند.

گفت و گو با شهباززاده درباره قهرمانی، استقلال و آینده

سجاد شهباززاده در گفت و گو با "ورزش سه" صحبت های جالبی در مورد قهرمانی در جام حذفی، کار کردن با علی دایی و تیم فصل آینده اش به زبان آورد که در ادامه آن را می خوانید:


تو در نیم فصل حضورت در نفت تهران تحت فشار زیادی  قرار داشتی. خودت این موضوع را قبول داری؟


من چیزی که همه می گویند را قبول ندارم و شما باید ببینید که در چه پستی بازی می کردم. در این فصل کسی بازی های ما را ندید که البته طبیعی است چون بازی های ما خیلی پخش تلویزیونی نداشت اما اندک کسانی که بازی ها ما را می دیدند می توانند بگویند من بازی های خوبی انجام داده ام و مهم این است که علی آقا از من کاملا راضی است.


مگر تو در این فصل مهاجم نبودی؟


نه من به جز 2 بازی اصلا مهاجم نبودم و در پست های دیگر بازی می کردم. ما چند بازی با دو مهاجم بازی کردیم ولی در بازی های آخر برای فینال جام حذفی تمرین کمی کردم و با نظر علی آقا من در پست مهاجم بازی نمی کردم. اگر مهاجم باشی و گل نزنی درست است اما زمانی که مهاجم نیستی شرایط برای گلزنی سخت تر است. من در بازی فینال حذفی هم مهاجم نبودم و این بازی چون پخش شد همه دیدند که پست من کجای زمین است.


در مورد این که اولین گلت برای نفت تهران، گل قهرمانی این تیم در جام حذفی شد چه نظری داری؟


واقعا خوشحالم و اصلا نمی دانم چه بگویم. واقعا تمام بازیکنان در طول هفته های گذشته خیلی انگیزه داشتند که با وجود تمام مشکلات بازی کنیم و قهرمان شویم. ازاین که توانستم نقش پررنگی در این قهرمانی داشته باشم بسیار خوشحال هستم، مثل میلاد فرهانی که پنالتی گرفت و یا مدافعان که در پایان بازی جلوی حملات سنگین بازیکنان تراکتورسازی ایستادگی می کردند. فکر می کنم میزان خوشحالی ما در پایان بازی نشان می دهد که چقدر برای بدست آوردن این جام زحمت کشیده بودیم.


فکر می کردی اولین جام ورزشی خود را با نفت تهران بدست بیاوری؟ تو فصل قبل هم با استقلال تا فینال جام حذفی پیش رفتی ولی نتوانستی قهرمان شوی.


همانطور که گفتم ما انگیزه زیادی داشتیم. شاید این ادعای بزرگی باشد ولی من به جرات می گویم تیم ما در لیگ هم از نظر مالکیت توپ و البته خلق موقعیت جزو دو سه تیم اول لیگ بود و این را می توانید با نگاهی به بازی های تیم ما متوجه شوید.پارسال من محروم بودم و در فینال حضور نداشتم اما خوشحالم با گلزنی که در فینال جام حذفی کردم توانستم اولین جام زندگی ورزشی ام را کسب کنم.


در این فصل به عملکرد خودت چه نمره ای می دهی؟


نمره نمی توانم بدهم ولی می توانم این را بگویم که پشت انتخاب هایم می ایستم. اول فصل دوست داشتم شرایط حضور در فوتبال اروپا را تجربه کنم که تجربه خوبی برای من شد. بعد از آن هم به نفت رفتم که باعث شد به جریان بازی ها برگردم که فکر می کنم بازی در این تیم هم باعث شد شرایط بهتر شود.

 


از تجربه کار کردن با دایی صجت کن.


واقعیتش را بخواهید من همیشه دوست داشتم این اتفاق برای من رخ بدهد ولی فکر نمی کردم به این زودی. به هرحال من در استقلال بازی می کردم و بعد از آن به خارج از کشور رفتم. با این حال تجربه بسیار خوبی برای من بود و من از این انتخاب بسیار راضی هستم.


الان که جدایی تو و علی دایی از نفت تهران قطعی شده، دوست داری دوباره با او کار کنی؟


چرا که نه؟ البته فوتبال است و شرایط  در آن معلوم نیست و مشخص نیست که دوباره این اتفاق برای من رخ می دهد یا نه.


با پایان فصل همه منتظر بازگشت تو به استقلال هستند. خودت دوست داری این اتفاق بیفتد؟


شما من را می شناسید و من اصلا دوست ندارم در این باره خودم صحبتی کنم. اگر توافق یا هر اتفاقی بیفتد باشگاه مختار است آن را اعلام کند و من دوست ندارم آن را علنی کنم. اگر باشگاه هایی که قصد دارند با من مذاکره کنند خودشان صلاح دانستند اخبار آن را منتشر می کنند و من دوست ندارم خودم این کار را کنم. شما می دانید در فصل نقل و انتقالات هر اظهار نظری ممکن است حرف و حدیث هایی را به دنبال داشته باشد و من دوست ندارم این اتفاق بیفتد.


شنیده می شود از لیگ ستارگان قطر هم پیشنهاد داری، درست است؟


در فصل نقل و انتقالات این پیشنهادها پیش می آید و این موضوع صحت دارد.اما من هنوز تصمیمی نگرفته ام چون امسال سال مهمی برای من است و دوست دارم بهترین تصمیم را بگیرم.


ظاهرا از کیفیت زمین فینال جام حذفی حسابی ناراحت هستید.درست است؟

 

بله به هر حال فدراسیون فوتبال باید برای برگزاری بازی ها حداقل کیفیت را برای زمین ها در نظر بگیرد. کیفیت زمین تختی زیر حد استاندارد بود. ما به خاطر مردم عزیز خرمشهر گرمای هوا را تحمل کردیم و حرفی نزدیم اما واقعا کیفیت چمن ورزشگاه اصلا قابل قبول نبود. ما که در مورد فوتبال حرفه ای صحبت می کنیم باید به کیفیت زمین ها توجه کنیم و این نباشد که تازه دو روز مانده به بازی ها یادمان بیفتد که زمین کیفیت اصلا خوبی ندارد.

 

و صحبت پایانی...

 

در پایان باید بگویم که در روزهای اخیر نقل و قول هایی از من در مورد بازگشت به استقلال منتشر شده که من همه آنها را تکذیب می کنم. همین جا اعلام می کنم من هرگز صحبتی در مورد بازگشت به استقلال با رسانه های مختلف انجام نداده ام.

دیدگاه‌ها