کد خبر : 1415615 | 24 اردیبهشت 1396 ساعت 10:56 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آ اس رم- یوونتوس

دو تیم رم و یوونتوس، امشب در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی آ اس رم- یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"،  اختلاف امتیاز دو تیم با تساوی های چند هفته اخیر یووه و البته روند پرفراز و نشیب رم، به 7 امتیاز رسیده است  و رم که در رده دوم قرار دارد، جدی ترین تعقیب کننده یوونتوس به حساب می‌آید. یووه اسب خود را برای ششمین قهرمانی زین کرده ولی در صورتی که رم بتواند امشب آنها را شکست دهد، اختلاف به 4 امتیاز خواهد رسید و دو هفته پایانی لیگ با جذابیت بالایی پیگیری خواهد شد. با این حال در صورتی که یووه در بازی امشب موفق به کسب تساوی شد، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کرده و جام را بالای سر خواهد برد.

 

1198432

 

 

از همین رو، این دیدار مهم ترین دیدار هفته سری آ به حساب می‌آید. از سوی دیگر، رم تنها یک امتیاز با تیم سوم یعنی ناپولی فاصله دارد و در صورتی که نتواند نایب قهرمان شود، باید در پلی آف چمپیونزلیگ حاضر شود و کار صعودش دشوار تر خواهد شد و از همین رو گرگ ها انگیزه مضاعفی برای کسب پیروزی در این بازی دارند.

در سوی دیگر یووه که خود را آماده فینال چمپیونزلیگ می‌کند، با کسب یک تساوی در این بازی خیال خود را راحت کرده و به احتمال فراوان، آلگری قصد دارد امشب کار لیگ را تمام کند و خیال خود و شاگردانش را از این بابت راحت کند. در 5 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای یووه، 1 تساوی و 1 پیروزی برای رم به دست آمده است.

 

ترکیب احتمالی:

 

1199183

دیدگاه‌ها