کد خبر : 1415675 | 24 اردیبهشت 1396 ساعت 15:56 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر 1-2 ساسوئولو

شکست خانگی اینتر مقابل ساسوئولو

اینتر امروز در میان سوت و اعتراض شدید هوادارانش یک شکست خانگی تلخ دیگر را تجربه کرد تا امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ اروپا بسیار کاهش یابد.

شکست خانگی اینتر مقابل ساسوئولو

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که در روندی نزولی و اسف بار قرار داشت و از 7 بازی قبلی خود تنها دو امتیاز کسب کرده بود، میزبانی از ساسوئولوی رده چهاردهمی را بر عهده داشت. اینتر برای اینکه کورسوی امیدش در راه کسب سهمیه لیگ اروپا را حفظ کند، باید از این بازی دست پر خارج می شد و حریفی را پیش رو خود می دید که بقایش در سری آ حتمی شده بود.

 

اینتر بازی را بهتر شروع کرد و تا پشت محوطه جریمه حریف نیز خوب پیشروی می کرد ولی از آنجا به بعد طرح و برنامه خاصی برای گلزنی نداشت. بهترین بخت برای اینتر در دقیقه 28 از دست رفت. سانتر بروزوویچ را ایکاردی در دهانه دروازه با ضربه سر به تیر کوبید تا آه از نهاد هواداران اینتر بلند شود.

 

 

1199244

 

 

8 دقیقه بعد ساسوئولو در عین ناباوری به گل رسید.

اشتباه موریو باعث شد تا سنسی در بیرون محوطه جریمه اینتر توپ را تصاحب کند و با یک پاس عالی، آن را به براردی رساند. براردی نیز با یک پاس عرضی، لملو را روی قوس محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا این بازیکن با ضربه ای دقیق و کات دار، دروازه اینتر را باز کند.

نیمه اول با همین یک گل به سود ساسوئولو به اتمام رسید.

 

 

1199245

 

 

اینتر نیمه دوم را با انگیزه زدن گل تساوی آغار کرد ولی پس از تیمکه ادر یک موقعیت خوب را از دست داد، دقیقه 51 یک بار دیگر دروازه خود را گشوده دید.

نفوذ لیرولا از راست بدون ممانعت مدافعان اینتر همراه بود و پاس عرضی او در دهانه دروازه به لملو رسید تا او خود و ساسوئولو را دو گله کند.

 

 

1199246

 

 

اینتر پس از این گل یکپارچه حمله شد و دقیقه 68 توانست یکی از گل ها را پاسخ دهد. حرکت انفرادی ادر در گوشه محوطه جریمه و شوت او که به پای مدافع برخورد کرد به گل اول اینتر بدل شد.

 

در دقایق پایانی کاندروا فرصتی ایده آل برای زدن گل تساوی را از دست داد تا در نهایت ساسوئولو 1-2 برنده این مسابقه شود.

با این شکست اینتر 56 امتیازی و در رده هشتم باقی ماند.

دیدگاه‌ها