کد خبر : 1415885 | 25 اردیبهشت 1396 ساعت 13:55 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آس

امید اندک رئال به بخشیده شدن کارت زرد ناچو

شب گذشته رئال مادرید در برنابئو 4-1 بر سویا غلبه کرد؛ با این حال آماده ترین مدافع حال حاضر خود را برای بازی بعدی از دست داد.

امید اندک رئال به بخشیده شدن کارت زرد ناچو

به گزارش "ورزش سه"، ناچو فرناندز، این روزها برای رئال خوش می درخشد. در ابتدای فصل کمتر کسی تصور می کرد که ناچو به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان فصل رئال بدل شود ولی او حالا در دفاع مرکزی و چپ و راست، به آچار فرانسه زیدان تبدیل شده است.

 

 

1199449

 

 

ناچو شب گذشته یک گل استثنایی به سویا زد و پاس گل چهارم رئال را نیز به تونی کروس داد با این حال اتفاق بد برای او در دقیقه 80 رخ داد؛ وقتی از اوندیانو ماینکو، داور بازی کارت زرد گرفت.

 

 

1199447

 

 

ناچو در درگیری با کوریا با خطا متوقف شد و بازیکن سویا کارت زرد دریافت کرد اما در ادامه، ناچو هم از داور کارت گرفت تا 5 اخطاره شده و بازی بعدی با سلتا را از دست بدهد.

مسئولان رئال اعلام کردند که برای بخشیده شدن کارت زرد ناچو فرجام خواهی خواهند کرد اما آس امروز گزارش داد که شانس رئال برای پیروز شدن در فرجام خواهی اندک است چرا که داور بازی در گزارش خود قید کرده است که به ناچو برای بحث کردن با بازیکن مقابل کارت زرد نشان داده است و معمولا در چنین مواقعی کارت زرد بخشوده نمی شود.

دیدگاه‌ها