کد خبر : 1416481 | 28 اردیبهشت 1396 ساعت 09:33 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: امیدوارم کریستال پالاس به ما سخت نگیرد

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد که کریستال پالاس در تقابل با آنها، کمی آسان بگیرد و با تمام قوا بازی نکند.

مورینیو: امیدوارم کریستال پالاس به ما سخت نگیرد

به گزارش "ورزش سه"،  تیم مورینیو دیگر از رده ششم بالاتر قرار نخواهد گرفت و این هفته میزبان کریستال پالاس خواهد بود که آنها نیز از سقوط جلوگیری کرده اند. هدف اصلی یونایتد در این فصل، لیگ اروپا است و مورینیو و شاگردانش می‌خواهند در این رقابت ها قهرمان شوند تا در چمپیونزلیگ فصل بعد نیز حضور داشته باشند.

 

1199344

 

آقای خاص در رابطه با بازی اش با پالاس گفت:" من هیچگاه هیچ اهمیتی از سوی دیگر تیم ها درباره حضور یک تیم انگلیسی دیگر در رقابت های اروپایی ندیده ام. در زمان حضورم در چلسی ندیدم و حالا در یونایتد هم ندیده ام. در مورد سیتی فصل گذشته نیز چنین چیزی وجود نداشت. هیچگاه ندیده ام.

 

بنابراین، تغییر زمان بازی عملا یک درخواست نشدنی است. باید قبول کرد که اوضاع اینگونه است و امیدوارم هواداران در الدترافورد تیم را حمایت کنند. همچنین عدم اعتماد به نفس تیم را هم ببخشند.امیدوارم آلاردایس نشان دهد که دوست خوبی است و به ما آسان بگیرد. به ویلفرد زاها بگوید آرام بدود و بنتکه را با خود نیاورد. امیدوارم به ما آسان بگیرد.

دیدگاه‌ها