کد خبر : 1417079 | 31 اردیبهشت 1396 ساعت 18:24 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد تند مورینیو از کارشناسان تلویزیونی!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد به انتقاد از بعضی کارشناسان و عقاید تند آنها نسبت به عملکرد تیمش پرداخت.​​​​​​​

انتقاد تند مورینیو از کارشناسان تلویزیونی!

 

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه شیاطین سرخ لیگ را با رتبه ششم به پایان رساندند، اما این هفته باید فینال لیگ اروپا را برابر آژاکس برگزار کنند.

 

مورینیو گفت: "در بعضی از برنامه های تلویزیونی دیده ام که انگار چند کارشناس خاص دلیل خستگی بازیکنان یونایتد را متوجه نمی شوند.

 

اگر کارشناسان رنگ مورد علاقه خود را فراموش نکنند و حقیقت را از بینندگان پنهان کنند رفتار صادقانه ای با مردم نداشته اند و این دیگر تقصیر من نیست که دوران مربیگری و کارنامه آنها بسیار ضعیف بوده است.

 

 

1198063

 

 

بهترین گلزن ما زلاتان دچار پارگی رباط زانو شد و یکی از مدافعان باکیفیت ما مارکوس روخو نیز دچار همین مشکل شد و هنگامیکه لوک شاو در بهترین فرم خود قرار داشت دچار مصدومیت شد. فیل جونز و اسماینگ هم در یک مقطع زمانی دچار مصدومیت شدند.

 

بازی های ما همه به آخر فصل افتادند و مجبور شدیم در 2 ماه اخیر 16 بازی انجام دهیم. آیا این شایسته احترام و یا حداقل تجزیه و تحلیل با رعایت انصاف نیست؟

 

آیا یونایتد در تک تک ثانیه همه بازی نجنگید؟ آیا ما درجام خیریه و جام اتحادیه قهرمان نشدیم؟ آیا ما 25 بازی بدون باخت را در لیگ برتر ثبت نکردیم و به فینال لیگ اروپا نرسیدیم؟ من برمی خیزم و می گویم که پسرانم شایسته احترام هستند و من با آنها راهی استکهلم خواهم شد."

دیدگاه‌ها