کد خبر : 1417249 | 01 خرداد 1396 ساعت 11:56 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

عموری چگونه مهار می شود؟!

ستاره‌ای که همیشه گزینه سوم را انتخاب می‌کند

بدون شک کلیدی ترین مهره العین در بازی امشب برابر استقلال کسی نیست جز کاپیتان موفرفری و باهوش بنفش ها که یک لحظه غفلت از او تاوان سنگینی در بر خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرستاره العین در حالی عزم خود را جزم کرده تا دوباره طعم حضور در مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا را بچشد که این بار هم درست مثل فصل قبل تیمی پر از ستاره های داخلی و خارجی در اختیار دارد که سردسته این ستاره ها کاپیتان ریزنقش و گران قیمت آنها یعنی عمر عبدالرحمان است.


مرد سال آسیا در حالی فصل گذشته در یک قدمی بالا بردن جام قهرمانی آسیا به عنوان تنها افتخار باقی مانده در ویترین افتخارت شخصی قرار داشت که در خانه با شکست برابر چونبوک کره با چشمانی اشک بار ورزشگاه هزا بن زائد را ترک کرد. مغز متفکر العینی ها اما این بار با انگیزه بیشتر در میانه میدان این تیم رهبری بنفش پوشان را برعهده گرفته تا جایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا نام او را در صدر بهترین هافبک های لیگ قهرمانان قرار داد و مدعی شد با 24 بار موقعیت سازی برای مهاجمان عموری مرد غیر قابل مهار آسیا است.

 

1200596


عمر عبدالرحمان چپ پا بدون شک ستاره اصلی العین در بازی امشب با استقلال است و علیرضا منصوریان و شاگردانش اگر دنبال کسب نتیجه ای مناسب هستند باید راهی برای مهار این بازیکن و از کار انداختن قلب حریف اماراتی بیابند. عموری با هوش بالای خود از آن دست بازیکنانی است که با نمایش فانتزی خود هر گاه صاحب توپ می شود همواره از سه راهی که برای سرعت دادن به حرکت تهاجمی العین مد نظر قرار می دهد به سراغ گزینه سوم می رود تا حریفان را سورپرایز کند درست مثل تمام نمایش هایی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشت.


خصوصیت بارز این بازیکن به هوش بالای او برمی گردد چون هم زمان با دریافت توپ گزینه های مختلفی برای بازیسازی را مد نظر قرار می دهد تا باعث گمراهی یار مستقیم خود شود که از بین تمام گزینه ها نیز انتخاب سوم او در اولویت قرار می گیرد.فضا دادن به این بازیکن همچنین وینگرهای چپ و راست العین (کایو و آسپریلا) دقیقا مصداق بارز خودکشی است و این نکته کلیدی در برنامه های تاکتیکی منصوریان و استقلالی ها خواهد بود تا مانع حرکت این مثلث مرگبار شوند.

 

1200597


العین با در اختیار داشتن ستاره هایی همچون عبدالرحمان، کایو ، آسپریلا و ... واقعا کلاسی متفاوت با فوتبال امارات از خود نشان داده تا جایی که اگر از معدود فرصت ها برای ضربه زدن به این تیم بهره نبری، کاری می کند که تاوان سنگینی بپردازی به خصوص در زمان صاحب توپ شدن عموری که دیگر سخت می شود مانع حرکت تهاجمی این تیم و کاپیتان آن شد.

دیدگاه‌ها