کد: 141746902 خرداد 1396 ساعت 08:5721.6K بازدید

العینی‌ها به امارات رسیدند

شاگردان مامیچ ساعتی پیش به امارات رسیدند تا پس از یک روز استراحت خود را برای بازی برگشت آماده کنند.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، تیم العین امارات که روز گذشته در ورزشگاه آزادی برابر استقلال شکست خورده بود، بامداد امروز وارد امارات شد.

شاگردان مامیچ که از باخت دقیقه آخری به شدت ناراحت هستند در فکر جبران در بازی برگشت هستند، چهره درهم و ناراحت بازیکنان العین در عکس ها عیان است.

 

1200818

 

1200821

 

1200820

 

1200819

تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
0اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

آخرین اخبار