کد خبر : 1419646 | 12 خرداد 1396 ساعت 17:01 | 85.9K بازدید | 0 دیدگاه

چرا استقلال برای جباری فرش قرمز پهن نمی‌کند؟

استقلالی ها با توجه به محدودیت های که برای لیگ هفدهم دارند علاقه ای به جذب مجتبی جباری ندارند.

چرا استقلال برای جباری فرش قرمز پهن نمی‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی جباری یکی از بهترین بازیکنان استقلال در دهه 80 و اوایل دهه 90 بود و آبی ها در حضور هافبک خلاق خود نتایج درخشانی کسب کردند. شماره 8 آبی ها که در ابتدای لیگ سیزدهم از این تیم جدا شده بود، مدت کوتاهی در سپاهان به میدان رفت و پس از آن راهی فوتبال قطر شد اما بعد از سه فصل و نیم حضور در فوتبال قطر، تصمیم به جدایی از فوتبال قطر را دارد.


جباری استقلال را به عنوان تنها مقصد خود معرفی کرده اما در این تیم کسی برای او فرش قرمز پهن نمی کند تا جباری از همیشه دورتر از استقلال باشد. منصوریان البته برای این تصمیم خود دلایل محکمه پسندی دارد؛ مصدومیت های پی در پی این بازیکن اولین دلیلی است که استقلالی ها روی جباری حساب باز نمی کنند. استقلال در فصل پیش رو احتمالا نزدیک به 40 بازی خواهد داشت و با توجه به فشردگی مسابقات در سال جام جهانی، خطر مصدومیت بیش از همیشه این بازیکن را تهدید خواهد کرد.


 به ویژه آنکه استقلالی ها تنها اجازه ی استفاده از 18 بازیکن را در لیست بازیکنان بالای 23 سال خود دارند و همین حالا نیز برای انتخاب لیست بازیکنان مورد نظر خود برای فصل آینده مشکل دارند و حساب کردن روی بازیکنی با خصوصیات جباری مطمئنا برای آبی ها دردسر ساز است.


این مشکلات در کنار رقم قرارداد این بازیکن اتفاقی است که باعث می شود منصوریان و افتخاری به صراحت اعلام کنند نیازی به جباری برای لیگ هفدهم ندارند تا بازگشت این بازیکن به جمع آبی های تهرانی منتفی به نظر برسد. استقلالی ها همواره در سال های گذشته ابراز امیدواری می کردند تا با بازگشت جباری، خلع نبود یک بازی ساز را در مرکز زمین جبران کنند اما حالا منصوریان ترجیح می دهد تا برای لیگ هفدهم حسابی روی این بازیکن باز نکند و با فرشید اسماعیلی پا به مسابقات بگذارد.

دیدگاه‌ها