کد خبر : 1419977 | 14 خرداد 1396 ساعت 15:01 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

نظمی: ادعای او تاکنون ثابت نشده است

شفق به من هم ‌گفت مالک تراکتور است!

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اعلام کرد ناصر شفق در دوره مدیریت او نیز بحث مالکیت را مطرح کرده و دیگر خبری از او نشد!

شفق به من هم ‌گفت مالک تراکتور است!

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل ناصر شفق مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی ادعایی درباره مالکیت خود بر این باشگاه مطرح کرد و حتی فدراسیون فوتبال نیز حق را دراین داستان به او داد اما با پایان مهلت فدراسیون به تراکتورسازی برای ارائه مدرک خود در این خصوص دیگر هیچ خبری نیست و به نظر می رسد شفق هم بی خیال ماجرا شده است!


جمشید نظمی، مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی و مدیرکل کنونی اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در این خصوص عنوان کرد: «در زمانی که مدیر عاملی باشگاه تراکتورسازی را بر عهده داشتم شفق آمد و این بحث را مطرح کرد و گفت می‌خواهد این موضوع را پیگیری کند که وقتی رفت دیگر خبر از او نشد. شفق ادعا می‌کند که نامه‌ای دارد که بر اساس آن صحت ادعایش ثابت می‌شود که من از محتوای آن نامه خبر ندارم.»


وی افزود: «فکر می کنم شفق هر چند وقت یکبار این موضوع را مطرح می‌کند و سپس می‌رود و این بحث را فراموش می‌کند.  این ادعایی است که او از سال‌ها قبل دارد و تا به امروز هم ثابت نشده است. اداره کل تصمیم گیر در این مورد نیست.»

دیدگاه‌ها