کد خبر : 1420357 | 16 خرداد 1396 ساعت 17:41 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

مراسم معارفه على دایى با حضور ستاره‌ها

على دایى به عنوان سرمربى جدید سایپا از امروز به طور رسمى کارش را در این باشگاه آغاز خواهد کرد.

مراسم معارفه على دایى با حضور ستاره‌ها

به گزارش "ورزش سه"، على دایى که دوران حرفه اى خود به عنوان سرمربى را در سایپا آغاز کرده بود، بعد از چند فصل بار دیگر و اینبار به عنوان مربى باتجربه و داراى مقام به جمع نارنجى پوشان بازگشته است.


در ادامه حواشى مربوط به مراسم تودیع حسین فرکى و معارفه على دایى تقدیم تان مى شود.


* على پروین، على اصغر مدیرروستا، رضا طالقانى، افشارزاده و... در این مراسم حضور داشتند.

 


* بازیکنان تازه به خدمت گرفته شده سایپا نیز در این مراسم حاضر شدند. محمد عباسزاده، رضا علیارى، آرش رضاوند و رضا اسدى به عنوان بازیکنان جدید این تیم محسوب مى شوند.


* بعد از جلسه کوتاهى در دفتر مدیرعامل، مهمانان در سالنى که براى مراسم ترتیب داده شده بود حاضر شدند.

 


*  بعد از قرائت قرآن، رضا درویش بعنوان مدیرعامل باشگاه صحبت هاى خود را با تمجید از حضور اهالى ورزش و در ادامه زحمات حسین فرکى آغاز کرد.

 

* درویش در صحبت هاى خود گفت: امیدواریم فصل جدید را با موفقیت آغاز کنیم و این حضور سرآغاز موفقیت سایپا باشد.

 

1203572

 

* در بخش بعدى بهرام افشارزاده روى صحنه رفت و او نیز با تشکر از حاضران گفت: از بزرگان ورزش آقاى پروین که پیر ورزش هستند و آقاى طالقانى تشکر مى کنم. در ورزش مملکت این صحنه ها کم پیش مى آید. انس و الفت کمتر دیده مى شود، آقاى دایى اسطوره فوتبال کشورمان است و اکنون که این جلسه که براى رفتن یک مربى و حضور یک مربى دیگر است باید این الفت را گرامى داشت. ما در ورزش پهلوانى بزرگانى داشتیم که اکنون یادى از آنها نیست اما کسانى هستند که بزرگى شان به نیکى یاد مى شود. امیدوارم این باشگاه با حسن نیتى که حسین فرکى با دوستى و محبتى داشته اند موفق شود.این روزها فراموش نشدنى است و این عزیزان به کار خود ادامه دهند.

 

 

 

* على دایى به عنوان سرمربى جدید براى لحظاتى کوتاه صحبت کرد  و گفت: من قرار نبود صحبت کنم و جلوى بزرگان نیز این اجازه را به خودم نمى دهم. فقط امیدوارم در کنار سایپا بتوانیم به موفقیت برسیم.

 

* على پروین نیز اعلام کرد: من صحبت هایم را به اندازه کافى انجام داده ام و فرصتم را در اختیار آقای طالقانى قرار مى دهم.


* طالقانى با غریب خواندن خود در جمع فوتبالى ها گفت: من آقای  فرکى را به دو دلیل دوست دارم، وقتى آقاى دادکان درباره عملکرد ایشان صحبت کرد متوجه شدم چه انسان بزرگى است. ما آدم ها را بدجور مى سوزانیم، على دایى یک چهره بین المللى است که باید او  را در پنبه نگه مى داشتیم. نمى دانم چه دستانى او را در سن کم سوزاندند. این کار شایسته باید ارج نهاده شود که حسین فرکى با اخلاق وارسته خود کارى که در اختیار داشته به فرد شایسته مثل على دایى سپرد. کسانى که کنار آقاى دایى هستند مال ورزش هستند نه چسبیده به ورزش.

 

 

* حسین فرکى نیز در مراسم تودیع خود لحظاتى به صحبت  پرداخت و گفت: وقتى آقاى دایى صحبت مى کرد یاد دورانى افتادم و برگشتم به سالیانى که ایشان بازى مى کرد و من مربیگرى مى کردم. بخشى از موفقیت هایى که کسب کردیم در کنار ایشان. من مى دیدم در کنار دیگر بازیکنان تلاش مى کردند براى پیروزى و حماسه براى ایران. همیشه نتیجه کار و حاصل موفقیت در تیم ملى را در تلاش بازیکنانى امثال دایى مى دیدم. بعد از تیم ملى جدا شدم و دوستى ام با آقاى دایى ادامه داشت. مثل خیلى هاى دیگر مثل على پروین. امروز هیچ دلیلى نمى بینم که به دنبال موفقیت آقاى دایى نباشم. همانطور که ایشان با تلاش خود در تیم ملى باعث موفقیت من شدند. 

 

وى  ادامه داد: فوتبال ، برد باخت و قهرمانى دارد. نه آن روزى که قهرمان شدیم تاجى به سرمان زدند و نه الان. فشار  زیادى را در فصل گذشته پشت سر گذاشتیم و اکنون این موفقیت ها مى آید و مى رود و ارزش ها باقى مى ماند. خودم از ایشان خواستم اینجا باشند و هر کمکى از دستم بر بیاید انجام خواهم داد.

 

* در پایان این مراسم از سوى مسوولان لوح تقدیرى تقدیم حسین فرکى شد.

 

* در حالى که ابراهیم صادقى با لباس شخصى در این مراسم حاضر شده بود، مجرى برنامه با برشمردن افتخارات و تعصب او به این باشگاه، او را به عنوان عضو جدید کادرفنى معرفى کرد و از سوى على پروین با اهداى لوح از وی تقدیر شد.

دیدگاه‌ها