کد خبر : 1420601 | 17 خرداد 1396 ساعت 20:27 | 217.2K بازدید | 0 دیدگاه

خرید جدید پرسپولیس کیست؟

سیامک نعمتی به عنوان سومین خرید پرسپولیسی ها معرفی شد؛ بازیکنی که توانایی بازی در چند پست را دارد و می تواند گزینه های برانکو ایوانکوویچ برای انتخاب ترکیب تیمش را افزایش دهد؛ مشکلی که فصل گذشته بارها گریبان تیم پرسپولیس را گرفت.

خرید جدید پرسپولیس کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی بازیکن فصل گذشته پیکان در نهایت عصر امروز با مدیران باشگاه پرسپولیس به توافقات نهایی دست یافت و با قراردادی 2 ساله به عضویت این تیم در آمد.


شاید در حال حاضر بسیاری از هواداران پرسپولیس علاقمند به داشتن اطلاعاتی در خصوص ویژگی های فنی و اخلاقی این بازیکن باشند. از همین رو به بررسی کارنامه این بازیکن 23 ساله می پردازیم و نظر مربی گذشته نعمتی را در خصوص ویژگی های او جویا شدیم.


نعمتی فصل گذشته در اکثر بازی ها به عنوان هافبک چپ برای پیکانی ها وارد زمین شد و در 28 بازی برای این تیم به میدان رفت که در تمامی این دیدارها نیز به عنوان بازیکن فیکس راهی میدان شد. بازیکن جدید سرخپوشان، طی این دیدارها 6 بار نیز موفق به گشودن دروازه حریفان شد که نگاهی به گل هایی که او در لیگ شانزدهم به ثمر رسانده، یکی از ویژگی های بارز او که قدرت شوتزنی بالا است را یادآور می شود؛ شاید بتوان گلی که او به استقلال در دیدار برگشت از فاصله ای دور به ثمر رساند را در میان برترین گل های لیگ شانزدهم به شمار آورد.


هافبک چپ فصل گذشته پیکانی ها، البته همیشه در این پست بازی نکرده و یک فصل قبل در شرایطی پیکان موفق به کسب جواز صعود به رقابت های لیگ برتر با سرمربیگری علیرضا مرزبان شد که نعمتی در پست دفاع راست برای این تیم به میدان می رفت. از همین رو با علیرضا مرزبان سرمربی دو فصل گذشته پیکان در مورد خصوصیات اخلاقی و فنی بازیکن جدید پرسپولیس هم صحبت شدیم.


مرزبان در مورد خصوصیات فنی نعمتی می گوید:« سیامک چند روز قبل با من در خصوص پیوستن به پرسپولیس مشورت کرد و من هم به او گفتم که پرسپولیس تیم بزرگی است که بزرگی و شخصیت دارد و با خصوصیاتی که از نعمتی سراغ دارم می تواند تاثیر مثبتی بر تیم بگذارد».


مرزبان ادامه می دهد:« سیامک نعمتی از جمله بازیکنانی است که کمتر در فوتبال ایران داریم؛ چرا که توانایی رد شدن از دفاع مستقیم در برخوردهای یک به یک را دارد. همچنین ارسال های خوبی دارد و از شم گلزنی بالایی برخوردار است. علاوه بر این ها نعمتی بازیکنی است که فوق العاده تاکتیک پذیر است و خیلی زود در گروه جا می افتد. شخصیت مثبتی که دارد به او کمک می کند تا خیلی سریع در تیم پذیرفته شود و این خصوصیت به مربی تیم هم کمک می کند».


مرزبان در خصوص اینکه نعمتی در دوران حضور او در پیکان در پست مدافع راست به بازی گرفته می شد؛ با این حال سال گذشته جلالی او را به پست وینگر چپ منتقل کرد و در مورد اینکه در کدام پست پتانسیل بهتری خواهد داشت، خاطرنشان کرد:« من به سیامک پیشنهاد دادم که اگر می خواهد در تیم ملی بازی کند در پست دفاع راست بازی کند. در این پست سیامک یکی از بهترین مهره های ما بود. چون برای بازی در تیم ملی در پست دفاع راست معمولا فضای بیشتری وجود دارد، ولی بازی کردن در پست هافبک در تیم ملی سخت تر است. در مجموع نعمتی بازیکنی با پتانسیل بالا است که در هر پستی می تواند توانایی های خود را به نمایش بگذارد».


مرزبان در خصوص اینکه آیا نعمتی می تواند در تیم پرسپولیس که رقیبان مطرحی نظیر وحید امیری، فرشاد احمدزاده و ... دارد به ترکیب اصلی راه یابد و آیا این خرید می تواند کمکی به تیم کند، اظهار داشت:« با پتانسیلی که نعمتی دارد به نظرم او نه تنها خرید خوبی است که خیلی زود هم جای خود را در ترکیب اصلی پیدا می کند».


مرزبان در پایان با تمجید از خصوصیات اخلاقی بازیکن جدید پرسپولیس گفت: « من خانواده او را از نزدیک می شناسم و می دانم که از یک خانواده مودب و با شخصیت می آید و این ویژگی در تمامی بعدها به او کمک می کند. سیامک کسی است که همیشه در رختکن به هم تیمی هایش کمک می کند».

 

دیدگاه‌ها