کد خبر : 1421831 | 23 خرداد 1396 ساعت 17:05 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش ویژه: صادرات جواهر از لالیگا به لیگ برتر

تری گیبسون کارشناس معروف سایت اسکای اسپورت در گزارشی به معرفی 6بازیکن مستعد لالیگا که مقصد لیگ برتر جزیره را پیش روی خود دارند پرداخت.

گزارش ویژه: صادرات جواهر از لالیگا به لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس این گزارش، بازیکنانی که احتمالا به لیگ برتر خواهند رفت به صورت زیر هستند:

 

1-کارلوس سولر، هافبک 20ساله و سرعتی والنسیا که در این فصل کمک زیادی به تیمش کرد. کارلوس جوان تا 2021 با باشگاه والنسیا قرارداد دارد و همین موضوع قیمت این بازیکن با استعداد را بالا خواهد برد اما به هرحال او علاقه‌مندان بزرگی در لیگ جزیره دارد.

 

1204843

 

 

2-سندرو رامیرز، یک تمام کننده خوب. رامیرز 21ساله از بارسلونایB به مالاگا رفت و در فصلی که گذشت 15گل برای تیمش به ثمر رساند. با اینکه این مهاجم جوان برای باشگاه اسپانیایی ارزشمند است اما به نظر می‌رسد با 10میلیون یورو بتوان اورا آزاد کرد. سندروی جوان آنقدر با استعداد است که در لیگ جزیره موفقیتش را تکرارکند.

 

1204841

 

 

3-اینیاکی ویلیامز، مهاجم باهوش آتلتیک بیلبائو. این بازیکن 22ساله یک بازی در تیم ملی اسپانیا را هم در کارنامه‌اش دارد. آزاد سازی یک بازیکن از بیلبائو شاید هزینه بر باشد اما ویلیامز می‌تواند در لیگ برتر برای هرتیمی مفید باشد و حتی 10تا15 گل هم در یک فصل برای او می‌توان متصور شد.

 

1204840

 

 

4- گرت بیل، هافبک سرعتی و خلاق رئال یک فصل خسته کننده و پر از مصدومیت را در مادرید گذراند اما با اینحال او هرگاه برای تیمش بازی کرد عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و به همین خاطر شاید سخت باشد که زیدان راضی به از دست دادن او شود. از طرفی گرت 27ساله هم در تیم بزرگی حضور دارد و شاید تمایلی به جدا شدن نداشته باشد اما به هرحال زمزمه‌های بازگشت او به لیگ برتر شنیده می‌شود و حتی منچستریونایتد به عنوان مقصدی مشخص برای او معرفی شده است.

 

1204842

 

 

5-آلوارو موراتا، مهاجمی که به خوبی گل می‌زند و بدون شک هر مربی آرزوی داشتن او را دارد. قطعا زیدان هم از این قائده مستثنی نیست و حتی خود موراتا هم راضی به جدایی نیست اما حضور بنزما و رونالدو در خط حمله رئال کار مهاجم اسپانیایی را سخت کرده است و این موضوع در سال قبل از جام جهانی برای او خوشایند نیست. حالا صحبت از حضور موراتا در شیاطین سرخ است و این فرصتی برای اوست تا خودش را دوباره ثابت کند مانند آنچه در یووه برایش اتفاق افتاد.

 

1204839

 

 

6-خامس رودریگز. جواهر کلمبیایی با 80میلیون یورو به رئال آمد اما اکنون به خاطر ترافیک در خط میانی وضعیت خوبی در این تیم ندارد و به نظر می‌رسد ایسکو گوی رقابت را از او دزدیده است. خامس فوتبالیست توانایی است و تماشاگران از دیدن بازی او لذت می‌برند. وجود او در هر تیمی توانایی‌های آن تیم را بالا می‌برد و حالا از چلسی و منچستر به عنوان مشتریان انگلیسی این هافبک خلاق نامبرده می‌شود.

 

نویسنده: محمد بهی

دیدگاه‌ها