کد خبر : 1422078 | 24 خرداد 1396 ساعت 19:12 | 77.6K بازدید | 0 دیدگاه

مصائب دیدار برابر برزیل، انگلیس و ...

چرا ایران با تیم های بزرگ دنیا بازی نمی کند؟

سرمربی تیم ملی می گوید دیدار برابر تیم های بزرگ از نظر مالی هزینه زیادی خواهد داشت ضمن اینکه بعضی از بازی ها دامی برای لطمه زدن به خود است.

چرا ایران با تیم های بزرگ دنیا بازی نمی کند؟

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش در جریان جلسه امروز برابر سردبیران رسانه های مختلف در رابطه با عدم برگزاری دیدار تدارکاتی برابر تیم های بزرگ به صحبت پرداخت. او که با سوالی در این رابطه روبرو شد گفت: یک بار برای همیشه در این رابطه حرف خواهم زد. بعضی ها می پرسند چرا در برابر تیم های بسیار بزرگ دنیا بازی نمی کنیم، حتما تیم هایی مانند برزیل و انگلیس و تیم های دیگر بزرگ دنیا تمایل دارند با ایران بازی کنند اما حداقل یک و نیم میلیون دلار برای هر بازی دریافت خواهند کرد.

او ادامه داد: بعضی ها به دانشگاه دولتی می روند اما بعضی ها به دانشگاه های خصوصی، همه نمی توانند هزینه های دانشگاه های خصوصی را متحمل شوند، بنابراین هزینه کردن مبالغی اینچنینی برای ما بسیار زیاد است.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: باید تیم ها را به دسته های مختلف تقسیم کنید و سپس در رابطه با برنامه های خود تصمیم گیری کنید، بعضی ها فکر می کنند بازی با تیم های ملی برزیل و انگلیس و حتی پرتغال بهترین بازی ها برای پیشرفت ما خواهد بود اما در حقیقت اینگونه نیست و این تفکری کاملا اشتباه است، قبل از اینکه من به ایران بیایم شما با تیم ملی برزیل بازی کردید و آن بازی را با سه گل به حریف واگذار کردید، این چه دستاوردی برای ایران داشت جز اینکه غرور و اعتماد به نفس بازیکنان را از آنها گرفت و هواداران را غمگین کرد.

کی روش در پایان پاسخ به این سوال گفت: ما باید پله پله پیش برویم و توانایی های خودمان را نشان دهیم تا وقتی در برابر تیمی مانند آرژانتین بازی می کنیم آنها از ما یاد بگیرند، ما باید بازی های دوستانه را مدیریت کنیم ولی چیزی که مشخص است نباید به دام لطمه زدن به خود بیفتیم.

دیدگاه‌ها