کد خبر : 1422502 | 27 خرداد 1396 ساعت 13:31 | 45.8K بازدید | 0 دیدگاه

باید با شجاعیان به نقطه مشترک برسیم

منصوریان: به کمک منتظری نیاز داریم

سرمربی استقلال می گوید محمد نوازی به عنوان مربی تیم امیدهای استقلال انتخاب شده است.

منصوریان: به کمک منتظری نیاز داریم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه در خصوص جلسه خود با سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال مطالبی را بیان کرد. ایشان در ابتدا گفت: با آقایان افتخاری و ورمرزیار جلسه داشتیم. به این نتیجه رسیدیم که تیم امید زیر نظر آکادمی باقی بماند اما به عنوان تیم دوم تیم بزرگسالان استقلال فعالیت و پشتیبانی خود را ادامه دهد و زیر نظر من و آقای ورمزیار به فعالیت بپردازد. درباره گزینه های مختلفی برای سرمربی گری نیز صحبت کردیم اما هر دو روی بحث محمد نوازی مشترک هستیم. او یک گزینه ی مناسب است و می تواند به تیم امید ما کمک کند. نظارت روی تیم امید بر عهده تیم بزرگسالان است و سرمربی این تیم یکی از دستیاران تیم ما خواهد.

 

او در ادامه عنوان کرد: ایده های آقای ورمرزیار را برای تیم های پایه شنیدم و از این ایده ها استقبال می کنم. ما باید با بازیکنان تیم های پایه قرارداد بلند مدت ببندیم. با بازیکنان تیم های جوانان و نوجوانان قراردادهای 10 ساله و بازیکنان تیم امید قرارداد 5 ساله امضا کنیم تا بتوانیم در روزهای سخت از امکانات و داشته های خود باشگاه استفاده کنیم. همچنین مربیان تیم های پایه از خانواده ی استقلال هستند که این موضوع نیز بسیار خوب است. ورمرزیار برای تیم های پایه وقت می گذارد و زحمت میکشد.

 


سرمربی استقلال درباره ی فعالیت این تیم در فصل نقل و انتقالات، بیان کرد: گمانه زنی های زیادی انجام می شود اما ما راحت و با حوصله و بی توجه به فضای هیجانی فصل نقل و انتقالات مشغول یارگیری هستیم. داریوش شجاعیان یکی از بازیکنانی است که مد نظر استقلال قرار دارد و امیدوارم تا 2 روز آینده به یک نقطه ی مشترک با او دست پیدا کنیم. از باشگاه گسترش فولاد و آقایان زنوزی و نصیرزاده برای حسن نیتی که داشتند، تشکر می کنم.

 

منصوریان درباره ی جذب پژمان منتظری، عنوان کرد: در رابطه با پژمان منتظری نیز باید بگویم ظرف یکی دو روز آینده با او نیز به نقطه مشترک می رسیم. در باشگاه استقلال به روی پژمان باز است و اینجا خانه اوست. ما آماده قرارداد با بازیکنی هستیم که در این باشگاه پیشرفت کرده و یکی از زمان هایی که منتظری می تواند به استقلال کمک کند، فصل جاری است.

 

او ادامه داد: در خط دفاع به دنبال منتظری هستیم و در خط میانی نیز به دنبال شجاعیان هستیم. همچنین نباید فراموش کنیم که بازیکنان حال حاضر ما در فصل گذشته به مقام نایب قهرمانی لیگ رسیدند و باید به جوانان فصل گذشته نیز اعتماد کنیم. تمدید قرارداد با بازیکنان فصل پیش هم در دستور کار باشگاه قرار دارد و در حال انجام است.

 

سرمربی استقلال در پایان درباره ی وضعیت مجید حسینی، گفت: منتظر مدیر برنامه های مجید حسینی هستیم تا با این بازیکن قرارداد امضا کنیم. مدیربرنامه های حسینی و خود این بازیکن برای ما شرط مالی نگذاشته اند و ما می خواهیم قرارداد او هر چه سریعتر طی روزهای آینده با استقلال امضا شود.

دیدگاه‌ها