کد خبر : 1423393 | 01 تیر 1396 ساعت 12:29 | 55.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب جواب منفی پژمان به استقلال در قطر

استادالدوحه: منتظری در لیگ ستارگان ماندنی شد

پاسخ منفی ملی پوش ایرانی به پیشنهاد استقلال بازتاب گسترده ای در بین رسانه های قطر داشت تا جایی که آنها مدعی شدند این بازیکن همچنان در لیگ ستارگان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

استادالدوحه: منتظری در لیگ ستارگان ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که همه چیز برای امضای قرارداد و بازگشت به استقلال فراهم بود همچون فصل قبل پژمان منتظری در آخرین لحظه به این پیشنهاد پاسخ منفی داد تا شوک بزرگی به علیرضا منصوریان و اردوی آبی پوشان وارد شود.


اتفاقی که بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های قطری داشت به خصوص در سایت استاد الدوحه که با اشاره به قطعی شدن این موضوع از تصمیم جالب توجه منتظری برای ماندن در لیگ ستارگان قطر استقبال کرد و نوشت:« مدافع ایرانی یک گام به تمدید قرارداد با الاهلی نزدیک شد چون پیشنهاد خوب استقلال تهران برای بازگشت به لیگ برتر ایران را رد کرد تا همچنان به اقامتش در قطر و دوحه ادامه دهد».


اما نه تنها استاد الدوحه بلکه هیچ کدام از رسانه های قطری اشاره مستقیمی به برنامه و سیاست باشگاه الاهلی در قبال مدافع ایرانی نداشتند تا ابهامات در خصوص ماندن یا رفتن این بازیکن از باشگاه قبلی بیشتر شود به خصوص که روزنامه الرایه از جذب مدافع الوکره توسط باشگاه الاهلی به درخواست کاپاروس سرمربی اسپانیایی خبر داد و نوشت حمود الیزیدی با قراردادی دو ساله از الوکره به الاهلی پیوست تا فصل آینده در قلب دفاع این تیم به میدان برود.

دیدگاه‌ها