کد خبر : 1424384 | 08 تیر 1396 ساعت 12:29 | 163.7K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از رد پیشنهاد نفت تهران؛

استقلال و جباری دوباره به یکدیگر نزدیک شدند

مجتبی جباری بعد از کش و قوس های فراوان تبدیل به یکی از گزینه های منصوریان برای حضور در استقلال شد.

استقلال و جباری دوباره به یکدیگر نزدیک شدند

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی جباری یکی از جذاب ترین اسامی باقی مانده در فصل نقل و انتقالات است که هنوز سرنوشت او مشخص نیست. جباری در پایان فصل با لیگ ستارگان قطر خداحافظی کرد و راهی ایران شد اما منصوریان در ابتدا برای حضور او در استقلال چراغ سبز نشان نداد. هفته ی گذشته اما سرمربی استقلال برای اولین بار درباره ی مجتبی جباری بی آنکه به نام او اشاره داشته باشد، گفت که اگر احساس کند بازیکنی می تواند در زمین به او کمک کند حتما او را جذب خواهد کرد. پس از این جملات هواداران استقلال دوباره به بازگشت هشت محبوب خود امیدوار شدند.


مجتبی جباری همزمان با حضور علی کریمی در عصر چهارشنبه به عنوان سرمربی نفت تهران مد نظر این باشگاه تهرانی قرار گرفت و مدیران نفت برای جذب این بازیکن با او تماس گرفتند اما بازیکن پیشین استقلال و الاهلی قطر ضمن عذر خواهی از مدیران نفت، به آنها اعلام کرد که تصمیمی برای حضور در این باشگاه ندارد تا شایعات پیرامون حضور این بازیکن در استقلال قوت بگیرد.


هر چند تا به امروز مجتبی جباری و مدیران استقلال اظهار نظری رسمی درباره ی انتقال جباری به استقلال نداشتند اما شنیده ها حاکی از این است که جباری و استقلال دوباره به یکدیگر نزدیک شده اند. شب گذشته نیز نزدیکان مجتبی جباری در فضای مجازی خبر از انتقال قریب الوقوع جباری به استقلال دادند اما هنوز قراردادی میان دو طرف امضا نشده است.


جباری پیش از این بارها اعلام کرده بود که علاقه دارد تا آخرین فصل فوتبالی خود را در استقلال سپری کند به نظر می رسد با چراغ سبز منصوریان بازیکن محبوب هواداران استقلال این شانس را دارد تا در پایان فصل به خواسته ی خود دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها