کد خبر : 1425486 | 14 تیر 1396 ساعت 12:33 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

کول: دوست دارم روزی در چلسی مربیگری کنم

اشلی کول، مدافع سابق چلسی مدعی شد که دوست دارد روزی به عنوان مربی یا استعدادیاب به این تیم بازگردد.

کول: دوست دارم روزی در چلسی مربیگری کنم

به گزارش "ورزش سه"، مدافع 36 ساله انگلیسی در مدت زمان 8 سال حضورش در چلسی جام‌های بسیاری از جمله لیگ برتر و چمپیونزلیگ را با این تیم کسب کرد و در 338 بازی که برای آبی ها به میدان رفت، 7 گل به ثمر رساند. او حالا دومین فصلش را با لس آنجلس گلکسی در لیگ آمریکا می‌گذراند و در مصاحبه با FourFourTwo مدعی شد که دوست دارد روزی به چلسی بازگردد.

 

1207773

 

 

او گفت:" در حال حاضر از وضعیتم لذت می‌برم ولی دوست دارم روزی به انگلیس برگردم و در چلسی فعالیت کنم، این انتخاب اولم خواهد بود. مربی شدن یا استعدادیاب بودن موضوعی است که همیشه در حال تماشای بازی ها از آن لذت می‌برم. سعی کردم مسیر بازیکنان جوانی که در تیم حضور دارند را باز کنم بنابراین این موضوع پس از پایان فوتبال نیز در ذهن من خواهد بود ولی می‌خواهم تا جایی که می‌توانم بازی کنم زیرا وقتی بازنشسته شوید، دیگر تمام است."

کول درباره لیگ آمریکا گفت:" مطمئنا این لیگ در حال پیشرفت است. مشکل اصلی آن سفرهای طولانی است که برای مسن تر ها سخت است. شما بین 5 تا 7 ساعت در پرواز هستید و این آسان نیست ولی جوان تر‌ها از با تجربه ها یاد می‌گیرند. در طول 5 یا 6 سال آینده، لیگ آمریکا به یک لیگ بزرگ تبدیل خواهد شد."