کد خبر : 1425490 | 14 تیر 1396 ساعت 13:23 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور صلاحیت تایید کسری خدمت نوراللهی را ندارد

تایید کسری خدمت احمد نوراللهی باید در سپاه عاشورای تبریز صورت بگیرد و این مساله دست باشگاه تراکتورسازی نیست.

تراکتور صلاحیت تایید کسری خدمت نوراللهی را ندارد

به گزارش "ورزش‌سه"، احمد نوراللهی که در نیم فصل سال گذشته لیگ برتر به عنوان بازیکن سرباز به تراکتورسازی پیوست، نتوانست بازی زیادی برای این تیم انجام دهد و حالا به دنبال آن است تا با گرفتن تاییدیه مربوط به کسری خدمتش از تراکتورسازی جدا شود و به پرسپولیس برگردد.


نوراللهی تلاش هایی را انجام داده تا بتواند تاییدیه کسری خدمت خود را دریافت کند و به پرسپولیس برگردد. در این خصوص برخی شایعات حکایت از این دارد که باشگاه تراکتورسازی باید کسری خدمت این بازیکن را تایید و اعلام کند اما این بازیکن باید با سپاه لشگر عاشورای تبریز رایزنی کند. 


در واقع نوراللهی سرباز سپاه عاشورای آذربایجان شرقی بوده که در تراکتورسازی مامور شده است. حالا هم باشگاه تراکتورسازی صلاحیت تایید کسری خدمت او را ندارد. در صورتی که تایید نهایی توسط سپاه عاشورا صورت بگیرد، به باشگاه تراکتورسازی ابلاغ خواهد شد و سپس این باشگاه می تواند برای پایان سربازی نوراللهی و بازگشتش به پرسپولیس کمک کند. 


به عبارت بهتر، همانطور که تراکتورسازی برای جذب بازیکن سرباز به سپاه عاشورای تبریز درخواستش را مطرح می کند، ماجرای نوراللهی نیز ابتدا باید در یگان خدمتی او حل و فصل شود تا تراکتورسازی بتواند همکاری های لازم را با او انجام دهد.

دیدگاه‌ها