کد خبر : 1427338 | 24 تیر 1396 ساعت 12:14 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات تاج پیرامون جلسه دادگاه عالی ورزش

رئیس فدراسیون فوتبال می گوید با دستور قاضی دو کشور ایران و عربستان اجازه صحبت پیرامون مذاکرات را ندارند.

توضیحات تاج پیرامون جلسه دادگاه عالی ورزش 

به گزارش "ورزش سه"، روز پنجشنبه جلسه میان نمایندگان ایران و عربستان برای رسیدگی به شکایت ایران در دادگاه عالی ورزش برگزار شد؛ جلسه ای که موضوع آن عدم حضور نمایندگان عربستان در ایران و برگزاری مسابقات در زمین بی طرف بود.


با این وجود اما با گذشت 2 روز از برگزاری این جلسه هنوز هیچکدام از طرفین درباره محتویات جلسه اظهار نظری نداشته اند. مهدی تاج در این باره می گوید: این دادگاه روز گذشته برگزار شد. قاضی دادگاه در همان مرحله ابتدایی اعلام کرده هیچ یک از نمایندگان ایران، عربستان و همچنین AFC حق رسانه ای کردن مذاکرات را ندارند. بنابراین از صحبت کردن در مورد مفاد نشست ها معذورم.


رئیس فدراسیون فوتبال اما اظهارات خود را با امیدواری درباره این پرونده به پایان رساند: با این وجود امیدوارم که حکم CAS به سود ایران باشد. حرف مسئولان دادگاه هم درست است چراکه صرف نظر از اینکه بخواهند به سود کدام طرف رای دهند، تبعیت از دستورالعمل دادگاه برای من الزامی است.


برگزاری مسابقات میان نمایندگان دو کشور در زمین بی طرف در دو فصل اخیر ضررهای مادی و معنوی زیادی را به تیم های ایرانی وارد کرده اما فدراسیون از مدتی پیش به دنبال حل این مناقشه است. پرسپولیس تنها نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی باید دو دیدار خود برابر الاهلی عربستان را در زمین بی طرف برگزار کند و در مراحل قبل نیز تیم های ایرانی از این موضوع به شدت ضرر کردند.

دیدگاه‌ها