کد خبر : 1429987 | 05 مرداد 1396 ساعت 23:30 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

حمید درخشان استارت خوب برای سال شصت!

درخشان که یکی از معتبر ترین فوتبالیست های چند دهه اخیر فوتبال ایران بوده در دوران مربیگری توفیقی در حد دوران فوتبالش نداشته است .

به گزارش ورزش سه، درخشان در سومین دوره حضورش در پرسپولیس که قبل از برانکو بود خوب نتیجه نگرفت تا جایش را به برانکو بدهد اما همان تیم نه چندان قدر او بعدها زمینه ساز حرکت پرسپولیس به یکی از بهترین ادوار زندگی فوتبالیش بوده است .


اما حمیددرخشان که سوم بهمن امسال 60 ساله خواهد شد، در این سن وسال یکی از سخت ترین تجارب مربیگری خود را با برد 2-1 برابر سپیدرود استارت زده است .البته تجربه نشان داده که تیم های فاقد تمرینات وبدنسازی اصولی قبل از فصل، در ابتدای لیگ نتایج تقریبا مناسبی گرفته اما رفته رفته از کیفیت امتیازات آنها کاسته خواهد شد اما به هر حال حمیددرخشان با تجربه است وامیدوار تا تیم نفت تهران را در یکی از سخت ترین روزهای عمر فوتبالش از سقوط وناکامی حفظ کند .


بدون هیچ تعارفی سپیدرود هم در اولین تجربه لیگ برتری تیم چندان قابل اعتنایی در هفته اول نشان نداد اما به هر حال در شرایطی که روزگار هر 2 تیم در 2 شکل کاملا متفاوت خوب نبود، برد برای هر تیمی اعتباری مضاعف آورده وروحیه اولیه یک تیم را بالا می برد؛ واین موفقیت نصیب مربی حرفه ای تر شد ، حمیددرخشانی که از همتای خود یعنی نظر محمدی 20 سال بزرگتر است .

 

دیدگاه‌ها