کد خبر : 1430177 | 06 مرداد 1396 ساعت 20:33 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

عروجی: می‌خواهیم دل مردم ایران را شاد کنیم

بازیکن ملی‌پوش گیتی‌پسند امیدوار است با کسب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دل مردم ایران را شاد کنند.

عروجی: می‌خواهیم دل مردم ایران را شاد کنیم

به گزارش "ورزش سه"، ابوالقاسم عروجی با بیان اینکه بازی خوبی مقابل الریان قطر انجام دادیم، اظهار کرد: شروع کار تیم ما خوب بود و دو گل هم زدیم اما کمی تمرکز نداشتیم و فکر کردیم بازی به اتمام رسیده که موجب شد دو گل بخوریم؛ در مجموع خدا را شکر با نتیجه خوبی به فینال رسیدیم؛ الریان تیم پُر ستاره‌ای است و نفرات خارجی زیادی دارد ولی تیم ما با هماهنگی و همدلی توانست برنده باشد.


او در خصوص سطح مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و اینکه پیش‌بینی می‌شد گیتی‌پسند کار راحت‌تری تا فینال داشته باشد، عنوان کرد: شک نکنید سطح بازی‌ها خیلی بالا رفته و تمام تیم‌ها از قبل، مسابقات را زیر نظر می‌گیرند و به کارهای تاکتیکی حریفان‌شان آگاهی دارند.


فوتسالیست ملی‌پوش گیتی‌پسند ادامه داد: با هماهنگی کامل وارد لیگ قهرمانان شدیم ولی دیگر تیم‌ها بازیکنان خارجی با کیفیتی دارند که همین مسئله موجب شده سطح بازی‌ها بالاتر از همیشه باشد.


عروجی پیرامون دیدار فینال آسیا مقابل چونبوری تایلند گفت: قطعا بازی بسیار سختی برابر تیم تایلندی داریم؛ چونبوری در مسابقات اخیر کاملا با برنامه بوده و از طرف دیگر بیشتر بازیکنان‌شان ملی‌پوش هستند و سال‌ها کنار هم بازی کردند که این موضوع نشان می‌دهد کار سختی داریم، ولی ما هم می‌خواهیم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم و با نمایشی منطقی و خوب فاتح فینال آسیا شویم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

 

دیدگاه‌ها