کد خبر : 1450517 | 08 مرداد 1396 ساعت 09:51 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

 نهرودی: اعزام به جهانی سودی برایمان نداشت

واکنش مرد قدیمی بوکس به انتقادات

مدیر تیم های ملی بوکس لغو اعزام تنها ملی پوش دارای سهمیه ایران در مسابقات جهانی را قطعی می داند.

واکنش مرد قدیمی بوکس به انتقادات

به گزارش  ورزش "سه"، در شرایطی که مسابقات جهانی بوکس بعد از المپیک دارای بیشترین اهمیت است و تمام کشورها برای حضور پرقدرت در این رقابت ها تلاش می کنند،‌ فدراسیون ایران تصمیم گرفته از یک سهمیه اش در مسابقات جهانی بگذرد.


حسین نهرودی، مدیر تیم های ملی بوکس که با نزدیک به ۷۰ سال سن حضور فعالی در این رشته دارد، با اعلام لغو قطعی اعزام کاظم زاده به رقابت های جهانی به خبرنگار ورزش "سه" می گوید: «اعزام تیم ایران به مسابقات جهانی آلمان قطعا لغو شده و با تصمیم کمیته فنی هیچ ورزشکاری از ایران در این رقابت ها شرکت نمی کند. دلیلش هم نیاز به حضور سرمربی تیم ملی در ایران برای آماده سازی تیم است چون ما فقط یک سهمیه برای رقابت های جهانی داشتیم.»


وی درباره مشکلی که سرمربی کوبایی به خاطر دوستاره بودنش داشت و نمی توانست سرمربی تیم ملی در مسابقات جهانی باشد،‌می افزاید: «آن مساله مشکلی نبود چون یا خودم یا نفر دیگری به عنوان مربی سه ستاره او را همراهی می کردیم. باید یک ورزشکار را با چند همراه به آلمان می فرستادیم که حدود ۲۵۰ میلیون تومان این اعزام برای ما هزینه داشت. البته مشکل مالی دلیلی برای عدم اعزام نبود اما در مجموع این سفر منطقی نبود چون بعید بود بوکسور ما بتواند به نتیجه خوبی برسد.»


با اینکه اعزام به مسابقات جهانی لغو شده اما اردوی تیم ملی در جریان است. مدیر تیم های ملی درباره برنامه های بعدی تیم ملی بزرگسالان خاطرنشان می کند: «روی کاغذ فکر می کنید یک سال تا بازی های آسیایی ۲۰۱۸ باقی مانده اما این تیم با توجه به مشکلات مالی مشخص نیست چقدر بتواند تا آن موقع تمرین کند. هدف گذاری ما با توجه به سیاست های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بازی های آسیایی سال آینده است. باید یک تیم جوان را آماده حضور در اندونزی کنیم. البته اردوهای متنوعی داریم و تیم کوبا نیز قرار است به زودی به ایران بیاید.»


نهرودی در پایان درباره حقوق پایین خیمنز سرمربی کوبایی تیم ملی که ۲ هزار دلار عنوان شده،‌ می گوید: «درباره مسائل مالی من اطلاع دقیقی ندارم اما اینطور می گویم که وقتی رییس جمهور کوبا ۷۵ هزار دلار حقوق می گیرد، ۲ هزار دلار هم مبلغ خوبی برای یک مربی است.»

دیدگاه‌ها